De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar NRF : verslag op VRT (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=4786)

flugel 20-04-2003 15:58

verslag op VRT

Daarnet het verslag gezien vd Belcar op de VRT, misschien wel kort (maar voor de uitgebreidde verslagen is er pitstop) maar 'k vond dat het verslag zeer goed gemaakt was. :)

Mark 20-04-2003 16:07

Was voor mij de eerste keer dat ik belcar op TV zag, idd erg kort. Maar de beelden op zich waren niet slecht

Brandje bij Buurman zag op TV heftig uit, dat die gast niet meteen stopte?

kris28 20-04-2003 16:08

verslag was goed ;

Alleen jammer dat er niets verteld werd over
toerisme-klasse

redje 20-04-2003 16:11

De vrt gaat in ieder geval de goede richting in. Nu nog de verslagen wat langer maken en pitstop.tv krijgt er mss een concurrent bij.

joost 20-04-2003 16:41

zat net aan de gebakken paaseieren met schoonfamilie of is het gebakken schoonfamilie met paaseieren?

R@ce@holiC 20-04-2003 17:19

Heb ik dat GODVERDJU gemist !!!!! ik dacht dat dat voor de F1 kwam , ik had het na de koers direct afgezet. Dedju toch nog nie !!!!

srry voort schelden :)

JPMontoya 20-04-2003 18:25

pff, Rtbf had vorige zondag (dag v/d race) al een verslag van 15min.

R@ce@holiC 20-04-2003 20:01

Quote:

Originally posted by R@ce@holiC
Heb ik dat GODVERDJU gemist !!!!! ik dacht dat dat voor de F1 kwam , ik had het na de koers direct afgezet. Dedju toch nog nie !!!!

srry voort schelden :)

ik wil me nogmaals verontschuldige voor mijn taalgebruik , ik was een beetje lastig...

Werner333 20-04-2003 20:23

Ik heb dat dus ook gemist.

karld 20-04-2003 20:35

toevallig niemand die dit online kan plaatsen ?

airco 20-04-2003 22:49

Quote:

Originally posted by JPMontoya
pff, Rtbf had vorige zondag (dag v/d race) al een verslag van 15min.
je kan altijd het negatieve blijven opmerken en blijven vaststellen dat onze franstalige vrienden voor staan op ons ....

je kan het natuurlijk ook positief benaderen en zeggen dat de VRT erop vooruit gaat, en dat deze aandacht enkel goed kan zijn voor de Belcar ....

redje 21-04-2003 00:05

Quote:

Originally posted by airco
je kan altijd het negatieve blijven opmerken en blijven vaststellen dat onze franstalige vrienden voor staan op ons ....

je kan het natuurlijk ook positief benaderen en zeggen dat de VRT erop vooruit gaat, en dat deze aandacht enkel goed kan zijn voor de Belcar ....

Die van de rtbf zijn er dan ook al langer mee bezig.
Ge moet gewoon t positieve zijn.

Beemer 21-04-2003 08:47

Spijtig, dat heb ik ook gemist :(
Maar in ieder geval vrt doe zo voort zou ik zeggen

NGT Racing 21-04-2003 11:04

Inderdaad,

waarom niet met zen allen naar de VRT en de RTBF een mailtje sturen om hen aan te tonen dat ze goed bezig zijn, het zou in ieder geval een nuttiger tijdverdrijf zijn dan steeds op die mannen te kappen :-)

Mistery 21-04-2003 11:24

Quote:

Originally posted by FLAT6
Inderdaad,

waarom niet met zen allen naar de VRT en de RTBF een mailtje sturen om hen aan te tonen dat ze goed bezig zijn, het zou in ieder geval een nuttiger tijdverdrijf zijn dan steeds op die mannen te kappen :-)

Als je die kerels op de VRT ervan wil overtuigen om op de ingeslagen weg verder te gaan, kan je dat doen via tvsport@vrt.be

De intentie bestaat in elk geval om ook de overige wedstrijden van de belcar te coveren via korte reportages in Sportpaleis op zondagnamiddag.

Alvast een aanmoediging waard vind ik !

wie doet mee ?

All times are GMT +2. The time now is 19:19.