![]() |
tijden training
kan er mij iemand zegen waar ik eventueel tijden van vandaag kan vinden, ik weet da nie hé, ik was vroeger altijd ter plaatse :( :frusty: nu ja, het kan vlug veranderen.
groetjes vinnie |
zijn er vandaag eigenlijk wel tijden opgenomen??
was het niet gewoon ongechronometeerde training?? ik kan mis zijn eh :D |
als ik me niet vergis begint de timing van RIS morgen. vandaag zal je waarschijnlijk moeten afgaan aan de tijden die geklokt werden aan de pitmuur.
|
kan er iemand die aanwezig was iets vertellen hoe de ultimas het gedaan hebben.. ik las al iets over een brandje of zo.....
|
Quote:
maar ze starten morgen voor hun kwalificatie |
Race 1 New Race festival.
Spijtig de live timing werkt blijkbaar niet. :confused:
|
nu weer wel !
|
Re: tijden training
Quote:
Corvette 1.37. Vipers 1.35 - 1.38 PSI nr 8 1.32. PSI nr 9 1.33. G & A nr 43 1.35 RTM biturbo 1.37. Met sportieve groeten |
Eerste training van het NRF is afgewerkt.
nr 14 is net na de villeneuve van de baan gegaan. De mondeo had te kampen met afgebroken steekas rechts achter. De BMW heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt om de remmen in de rijden. http://www.m-s-e.org/Foto's%202004/f...4/IMG_1686.JPG |
De 14 is precies wel een beetje werk aan.
|
na 1e kwalif, voorlopige pole voor Goossens-Lamot op de Corvette in een tijd van 1.30.550
2e: Kumpen - Longin 3e: Palttala - Van Sande 4e: Hart - Hezemans Vosse - Bouvy voorlopig 7e Go Marc !! :) |
Goossens heeft net 1.30 gedraaid, Kumpen vlak erachter met 1.31
|
ja watte...
|
Hoeveel kost een ticket voor zondag? Speciale prijs (of geen :D ) voor 16-jarigen?
Ik was vandaag in de buurt maar ik had mijn fototoestel niet bij en ik kan er niet tegen om naar zoiets te gaan zonder camera. :+ |
Voor -16 is er STEEDS GRATIS toegang. Identiteitskaart is voldoende .
|
All times are GMT +2. The time now is 15:47. |