De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   DTM in ... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10293)

kazan 25-03-2005 23:57

DTM in ...

Wie kan meer info geven over de DTM test in
spa-francorchamps. Ik weet dat ze van 29/03 tot 31/03 komen
waar kan ik mooie fotokes schieten ???

John Winter 26-03-2005 02:31

Ik denk dat je dan het beste in de Sterrewacht of de Gilles Villeneuve Chicane kan gaan staan :p

kazan 26-03-2005 10:23

zouden ze een ommetje voor mij maken :D

John Winter 26-03-2005 12:59

DTM-coureurs zijn over het algemeen erg sociaal aangelegd, dus ik denk dat ze dat wel voor je willen doen :)

TOM 26-03-2005 19:20

Denk dat jullie mooie foto's gaan maken van de DTM.
Zeker als je op het verkeerde circuit foto's staat te trekken.

kazan 26-03-2005 19:31

denk ook dat John Winter een grapje maakt :D
maar we spelen dat mee he :+

Mark 26-03-2005 20:00

Re: DTM in ...

Quote:

Originally posted by kazan

waar kan ik mooie fotokes schieten ???

Rondom Rivage is altijd prijs voor mooie foto's. Afhankelijk van de hekken (staan ze er wel of niet?) is het bij La Source ook altijd raak om iets te schieten.

S-F 28-03-2005 10:26

Er zal denk ik weinig kans zijn om foto's te maken, want normaal gezien is alleen maar de stenen tribune open voor publiek bij het shoping center.

De paddock zal dicht zijn!!
Dinsdag is de pers uitgenodigd, de andere dagen zal er in alle rust getest kunnen worden.

Maar zoals sommige van ons weten is er altijd een mogelijkheid om links of rechts wat op te vangen hé Mark!!??

Zal Dinsdag wel wat foto's maken in de pitlane.

Groetjes,

AlesiRed27 28-03-2005 19:54

Dit interesseert mij wel - in hoeverre kan je daar al dan niet officieel binnen???

Thanks for the info...

S-F 28-03-2005 20:07

Ik heb genoeg gezegd!!
Al te veel!!

Mark 28-03-2005 20:19

Quote:

Originally posted by S-F

Maar zoals sommige van ons weten is er altijd een mogelijkheid om links of rechts wat op te vangen hé Mark!!??

Ik weet van niks ;) :D

AlesiRed27 29-03-2005 08:07

Zucht :D

'k Zal wel gaan werken dan :p

lol

John Winter 29-03-2005 12:14

De nieuwe Mercedes klinkt als een Formule 1-auto :)

Integra 29-03-2005 12:32

Quote:

Originally posted by John Winter
De nieuwe Mercedes klinkt als een Formule 1-auto :)
nah, klinkt nu meer als de GS BMW ...
('k heb een filmke gezien vd test in Estoril)

gwyllion 29-03-2005 13:15

Live timing op dtm.de.

Alesi heeft een rondje gedaan in 2:15. Hoe vergelijkt dit met FIA GT, ...?

gwyllion 29-03-2005 13:59

Quote:

Originally posted by Integra
nah, klinkt nu meer als de GS BMW ...
('k heb een filmke gezien vd test in Estoril)

URL van dit filmpje? ;)

smiley 29-03-2005 14:15

Quote:

Originally posted by gwyllion
Alesi heeft een rondje gedaan in 2:15. Hoe vergelijkt dit met FIA GT, ...?
HHF nu een 2:14.312 :)

gwyllion 29-03-2005 14:26

Quote:

Hoe vergelijkt dit met FIA GT, ...?
FIA GT pole in 2004: BMS Ferrari 550 met 2:15.047 (bron: www.fiagt.com)
LMES 1000km van Spa pole in 2004: Zytek met 2:05.964 (McNish met Audi R8 2:06.002s)

gwyllion 29-03-2005 15:51

Ik lees op het dtm.de forum dat Kristensen gecrasht is (waarschijnlijk in de voormiddag). Zijn wagen zou zwaar beschadigd zijn :( Heeft iemand meer informatie hierover?

gwyllion 29-03-2005 16:07

Foto's van vandaag: hier op www.adrivo.com.

gwyllion 29-03-2005 16:15

In de tijden van deze voormiddag (beschikbaar hier) staat inderdaad Kristensen, maar deze namiddag rijdt hij niet meer. Als zijn wagen voor de schroothoop is, zal dit de testmogelijkheden van team Abt zwaar beperken (ik denk dat ze maar met 3 wagens gekomen zijn).

gwyllion 29-03-2005 16:33

Tomczyk is extreem traag in vergelijking met de rest. Wat zou er mis zijn?

smiley 29-03-2005 16:56

nu staat de nieuwe a4 er wel tussen
pas op hij is goed gecamoufleert.. hij is in de sonax s-line kleuren

gwyllion 29-03-2005 16:58

Op dtmmagazine.com staan ook foto's.

gwyllion 29-03-2005 17:02

Quote:

Originally posted by smiley
nu staat de nieuwe a4 er wel tussen
pas op hij is goed gecamoufleert.. hij is in de sonax s-line kleuren

Okay, dus er is er nieuwe en oude in deze livery :D Op dtm.de staat ook een artikel (met foto's) over de nieuwe Audi: Premiere für den neuen Audi A4 DTM

gwyllion 29-03-2005 17:07

Quote:

Tomczyk is extreem traag in vergelijking met de rest. Wat zou er mis zijn?
Zou Tomczyk de enige zijn die de nieuwe Audi aan het testen is? :confused:
Quote:

Bei den offiziellen DTM-Testfahrten in Spa-Francorchamps (Belgien) zeigt Audi das Nachfolgemodell des DTM-Meisterautos erstmals öffentlich. Zwei Tage lang sammelt Audi Werksfahrer Martin Tomczyk mit dem neuen Renntourenwagen wertvolle Daten für das Belgien-Gastspiel der populärsten Tourenwagen-Rennserie Europas, das am 15. Mai stattfindet.
Dat zou betekenen dat de nieuwe wagen nog niet echt snel is :frusty:

John Winter 29-03-2005 17:41

Onzin. De nieuwe Mercedes was bij de test in Mugello ook zo traag als het achterwerk van een koe. Zulke tests zijn niet bedoeld om snelle tijden neer te zetten, maar om de auto te ontwikkelen.

gwyllion 29-03-2005 17:43

Quote:

Op dtm.de staat ook een artikel (met foto's) over de nieuwe Audi: Premiere für den neuen Audi A4 DTM
Hetzelfde persbericht in het Engels (iets eenvoudiger dan Duits): First Public Appearance Of The New Audi A4 DTM

gwyllion 29-03-2005 18:00

Quote:

Originally posted by John Winter
Onzin. De nieuwe Mercedes was bij de test in Mugello ook zo traag als het achterwerk van een koe. Zulke tests zijn niet bedoeld om snelle tijden neer te zetten, maar om de auto te ontwikkelen.
Ja, maar de Mercedes lijkt nog altijd traag in verhouding met de supersnelle nieuwe Opel waarmee Frentzen rondrijdt :eek:

RWP 29-03-2005 18:38

ben er vandaag geweest in SPA.
Veel gesloten boxen, wagen die buiten komen voor enkele rondjes en dan terug binnen.
Piloten leken wel mensenschuw.

foto's staan op site

Scapa 29-03-2005 18:42

Quote:

Originally posted by RWP
ben er vandaag geweest in SPA.
Veel gesloten boxen, wagen die buiten komen voor enkele rondjes en dan terug binnen.
Piloten leken wel mensenschuw.

foto's staan op site

Mocht iedereen in de pits?

Mark 29-03-2005 18:48

Quote:

Originally posted by Scapa
Zoiets vraag je niet :D

Op de lokale TV zojuist een lang item over de testen op Spa, local hero Roger Peeters (organisator van de DTM race) was aan het woord. Op de achtergrond liep heel wel wat vreemd volk rond, niet veel duitse herders gezien.

Kan me voorstellen dat ze niet veel rijden met de nieuwe wagens op de persdag. Teveel pottekijkers ;)

RWP 29-03-2005 19:19

Quote:

Originally posted by Scapa
Mij hebben ze een paar keer gecontroleerd wij het binnengaan van de pits en in de pits zelf.

Veel was er niet te zien. bijna alle boxen gaan dicht als de wagen buiten is en als deze terug binnenstaat gaat de poort weer dicht.

damamaho 29-03-2005 19:29

Ik post zelden op DePaddock, maar nu moet me toch iets van het hart.
Ik keek al maanden uit naar vandaag 29 maart. De DTM op Francorchamps.
Maar de laatste weken las je niets als berichten dat Francorchamps hermetisch afgesloten zou zijn, totaal verboden voor het gewone publiek. Dus, mijn zin om vandaag naar Francorchamps te geen was helemaal weg. Totdat deze middag een Duitse vriend me belde met de mededeling dat hij in Fancorchamps was en dat alles goed toegankelijk was.
Ik dus vlug mijn fototoestel genomen, enkele fotos van Frentzen, Alesi, McNish, Häkkinen, Schneider, Reuter, ... bijeengezocht en vertrokken.
Alles was inderdaad toegankelijk, ben zelfs een tijdje de pitstraat op en af gelopen.
Alesi signeerde 2 fotos, de andere piloten (met uitzondering van Häkkinen die afwezig was) signeerde alle foto's.
Van mensen-schuwe rijders heb ik niet veel gemerkt.
Alles bij elkaar was het een leuk dagje Francorchamps.
MAAR, waar komen toch al die kwakkels vandaan dat het circuit afgesloten wordt????? DTM wil zich toch profileren als een "fan vriendelijke" serie?
Zijn er bepaalde mensen die het internet gebruiken om zulke kwakkels rond te strooien zodat zij daar alleen rond lopen?
In ieder geval, als er noch eens ergens een test-sessie is, dan zal ik de berichten hierover niet meer lezen en er gewoon naar toegaan.
Degenen die er niet waren hebben een mooie kans gemist om die wagens een van HEEL dichtbij te bekijken.
Vriendelijke groeten, DANNY.

S-F 29-03-2005 19:37

Ik denk dat men wilde dat er niet te veel mensen op af zouden komen, daarom heeft men gezegt dat de paddock hermetisch afgesloten zou zijn.

Het is ook fijn voor de rijders en teamleden om in alle rust te testen, dus als de pitlane dicht is voor publiek vind ik normaal.

De tribunes waren open en vandaar kon men goed kijken.
Om in de paddock te komen had niet veel zin, daar zag je niet veel, soms een rijder die een handtekening uitdeelde.

RWP 29-03-2005 19:38

Quote:

Originally posted by damamaho
Ik post zelden op DePaddock, maar nu moet me toch iets van het hart.
Ik keek al maanden uit naar vandaag 29 maart. De DTM op Francorchamps.
Maar de laatste weken las je niets als berichten dat Francorchamps hermetisch afgesloten zou zijn, totaal verboden voor het gewone publiek. Dus, mijn zin om vandaag naar Francorchamps te geen was helemaal weg. Totdat deze middag een Duitse vriend me belde met de mededeling dat hij in Fancorchamps was en dat alles goed toegankelijk was.
Ik dus vlug mijn fototoestel genomen, enkele fotos van Frentzen, Alesi, McNish, Häkkinen, Schneider, Reuter, ... bijeengezocht en vertrokken.
Alles was inderdaad toegankelijk, ben zelfs een tijdje de pitstraat op en af gelopen.
Alesi signeerde 2 fotos, de andere piloten (met uitzondering van Häkkinen die afwezig was) signeerde alle foto's.
Van mensen-schuwe rijders heb ik niet veel gemerkt.
Alles bij elkaar was het een leuk dagje Francorchamps.
MAAR, waar komen toch al die kwakkels vandaan dat het circuit afgesloten wordt????? DTM wil zich toch profileren als een "fan vriendelijke" serie?
Zijn er bepaalde mensen die het internet gebruiken om zulke kwakkels rond te strooien zodat zij daar alleen rond lopen?
In ieder geval, als er noch eens ergens een test-sessie is, dan zal ik de berichten hierover niet meer lezen en er gewoon naar toegaan.
Degenen die er niet waren hebben een mooie kans gemist om die wagens een van HEEL dichtbij te bekijken.
Vriendelijke groeten, DANNY.

ze hebben nog de kan tot vrijdag want zoland is de DTM te gast in SPA

The Interceptor 29-03-2005 20:42

thx voor u berichtje damamaho, ik ga donderdag of vrijdag ook eens afkomen, jammer genoeg zonder fototoestel, die hebben mijn ouders mee op reis :frusty:

John Winter 29-03-2005 20:53

Quote:

Originally posted by damamaho

Nou, het ligt niet aan bepaalde mensen op het internet, maar wel degelijk aan de organisator van de DTM. Uit een mail van de persafdeling van de ITR (organisatie DTM):

"Dear Mr. *******,

the test will not be open for the public!

Thank you.

With kind regards.

M****** S*****
ITR e.V.
adres en zooi"

ff sterretjes ivm privacy ;)

Guido 29-03-2005 21:09

Quote:

Originally posted by S-F
...

Om in de paddock te komen had niet veel zin, daar zag je niet veel, soms een rijder die een handtekening uitdeelde.

Wel, maar laat nu juist dàt zijn waarvoor een échte fan een verplaatsing wil maken, om die ene handtekening te hebben. Het zijn zeker niet allemaal 'allesweters' die naar zo'n testdag komen, maar vaak overtuigde fans die op zo'n dagen een betere glimp kunnen opvangen van hun helden. Immers Alesi deelde er 2 uit - Jean, c'est un grand altijd al geweten - en daar moet je toch tijd voor willen maken. En natuurlijk dat piloten in alle rust willen testen - ben zelf jarenlang een overtuigde F1-testen-in-Silverstone-ganger geweest dus ik weet wel hoe het er aan toegaat op zo'n testdagen, en geloof me maar als ik zeg dat voor een simpele maar échte fan die momenten veel waardevoller zijn dan een gewone racedag, want dàn hebben ze pas geen tijd. ;) ;)

Thanks Danny, wellicht dat ik dan donderdag of vrijdag toch nog ga proberen afzakken. :)

kazan 29-03-2005 21:10

Dear Mr. John Winter

Uwe wijze uitleg kennen we al :D :D

With kind regards.

Kazan

(huudo, ik ga donderdag ben er om 13u30)

All times are GMT +2. The time now is 07:33.