![]() |
premier F1 uitgesteld in 2001, welkom World Superleague Formula in 2008.
|
bwa ze zullen der wel komen zene,
maar eigenlijk had ik dit al wel voelen aankomen!!! Er waren nog maar 4 clubs, Reynard was nog niet zo lang bezig aan de 1-zitter, en zo nog van die factoren!! airco |
Opnieuw vertraging Premier 1
Quote:
|
Had Anderlecht ook al niet zo'n team of stond dat nog maar in de startblokken ?
|
Die hadden dat inderdaad ook al beslist om mee te doen ... Net als Feyenoord trouwens en wat andere europese grootheden...
airco |
Ik vind dit toch maar een veeg teken ...
|
niet alleen Premier, maar wat dacht je van Panoz en Riley & Scott (Goossens).....es kijken hoe dat verder gaat.
Cart.....daar staat dallara te trappelen, voor de FNippon zou Lola vanaf 2004 een one-make serie worden |
If you fail, try again
Quote:
|
Ik snap het concept niet echt van deze klasse :s
|
Die auto lijkt wel sterk op een gemodificeerde ChampCar Panoz DP01?
Ik geloof zelfs dat ik die ooit eens op preview-foto's van ChampCar heb zien staan, kan mis zijn.. |
Welke Vlaamse knokenstamper mogen we verwachten?
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
f*ck|ng Champions League gedoe in F1 vorm... ja, daar zat ik nu net op te wachten.
De doorsnee F1 fan is nog slechts met enige moeite te onderscheiden van een doordeweekse voetbalfan. Als ze die historie nu ten top drijven dan zitten we straks op de tribune met een sixpack van het bekende liga-bier, te zwaaien met een grote vlag en bengaals vuur en kloppen we de mede-hooligan van de naaste tribune op zijn gezicht omdat hij het verkeerde 'premier league' sjaaltje om heeft (om nu maar eens alle stereotiepen op één rijtje te zetten. Neen, heren dames, als dit bewerkelijkt wordt en de autosport richting voetbalstadium opschuift, dan zweer ik het.... dan kap ik ermee. Dan ga ik 's zondags in mijnen hof zitten met een biertje, de mp3 in mijn oren en ga ik leuk in het zonnetje liggen kijken naar het geboomte. That's a promise. |
Quote:
|
Can I join the club?
Ik denk er net zo over als Buchinski. Op andere forums heb ik dit ook geventileerd en ook al redelijk wat tegenwind gekregen. Maar ik ben vooral blij dat ik iet alleen sta met mijn gedacht. |
Ik had zelfs gelezen in HLN dat Astromega het team wordt en D'Ambrosio mogelijk de rijder is.
|
In het Nieuwsblad was het Astromega en Bas Leinders.;)
|
Leinders lijkt me logisch aangezien hij ook in het vorige project voor Anderlecht ging rijden.
|
Quote:
|
Wat een planning weer :rolleyes:
|
Quote:
Ik ben eens benieuwd of we veel voetbalsupporters gaan vinden op een circuit. |
dat heet concurrentie
als je in de BeNe-regio voor een kalender moet zorgen, waar er maar één "top"-evenement tegelijk is, moet je of wel in de week beginnen racen, ofwel moet je evenementen schrappen. |
Quote:
Quote:
Quote:
|
Ik vind het idee eerder hilarisch. Heb er niks op tegen dat ze wagens maken met zo een livery op. Laat dan wel professionele rijders ermee rondrijden en geen spelers van de ploeg waar de wagen voor rijd.
Maak u maar geen zorgen. Voetbal fans ga je niet zien in zolder. |
Quote:
|
Bas Leinders zal (tot nu toe) niet voor Anderlecht rijden.
Bron: Bas zelf |
Quote:
Tjongens tjongens, als ze er nog maar aan zouden denken om geen belg in de wagen van Anderlecht te steken heeft heel het project voor mij ook geen enkele waarde meer! Een Belgisch A1GP team hebben we niet en lijkt er maar niet te komen, dan hebben we nu (ongeloofelijk maar waar) een Belgische club die meedoet aan de Formula Superleague en dan zijn ze er nog niet zeker van dat ze wel een Belg gaan laten rijden in de paarse auto... :fight: :rolleyes: |
en dan? er spelen toch ook nauwelijks Belgische voetballers in de Jupiler-league?
ik zou ook gewoon liever winnen dan per se een Belg te laten rijden. de combinatie zou geweldig zijn, maar als ik moet kiezen, kies ik voor het eerste |
De reactie van Roger Dejaeghere op pitstop.tv is interessant. Hij heeft zeker wel een punt, maar bij mij blijven de negatieve gevoelens overheersen. Heb, dodelijke ongelukken buiten beschouwing, nog nooit op zoveel Vlaamse mediakanalen zoveel over autosport gezien als de voorbije dagen. Maar ofdat dit ten koste mag gaan van onze identiteit... Mij zien ze in elk geval niet in Zolder, tenzij binnen een paar jaar, indien echt zou bewezen zijn dat de negatieve elementen van de voetbalsfeer niet naar het circuit verplaatst worden.
|
De Belgische paars-witte wagen is nog maar enkele dagen voorgesteld en de "race" voor het zitje is direct begonnen!
Langs alle kanten worden namen vernoemd, een lijstje: Heylen, Goossens, Leinders, Saelens en zelfs Hillebrand. Van Hool laat overduidelijk blijken dat Baguette, D’Ambrosio, Verdonck en Vervisch niet in aanmerking komen voor het zitje in 2008, 2009 is tuurlijk een ander verhaal... Op autosport.be staat een zeer intressant intervieuw met Mikke van Hool: Quote:
|
Ik dacht dat alle initiatieven die de autosport promoten goed waren, dus why not ?
Niet dat ze me direct langs het circuit gaan zien omdat ze toevallig met "voetbalkleuren" rond rijden. Maar als het een leuke competitie wordt met bovendien een Belgische deelname, kan het goed zijn dat ze mijn interesse hebben. |
Het lijstje van de deelnemende voetbalclubs word bij deze (eindelijk) wat langer, het Spaanse Sevilla zal ook op de grid staan.
Quote:
- AC Milan - PSV Eindhoven - FC Porto - Olympiacos - Borussia Dortmund - RSC Anderlecht - Galatasaray - FC Basel - Flamengo - Sevilla Volgens mij loopt het (weer) niet zoals gepland qua intresse... |
Denk het ook.
|
Quote:
De kans dat er live tv is bij deze wedstrijden lijkt me redelijk zeker, zag vandaag op dat gebied een mooie pan-european tender voorbij komen. |
RTL7 zei al tijdens de Monaco uitzending dat ze dit kampioenschap gaan uitzenden.
|
Rivaliserende supporters (hooligans) op één paddock, hopelijk hebben ze aan de politie met waterkanonnen gedacht ;)
|
Welke kwaliteit coureurs gaan we zien? Als ik een bepaalde advertentie in Autosport, van afgelopen vrijdag, mag geloven dan gaat het niet veel soeps worden. Ze zoeken nog coureurs met budget!
Van de ene kant lees je dat de organisatie het nodige doet om de budgetten voor de teams te verminderen, aan de andere kant is Astromega bezig met Tuka Rocha als braziliaanse coureur. Quote:
Tja, er zijn toch betere coureurs te vinden in Brazilie ;) |
Alvast een kleine update van de werkzaamheden bij Astromega, waar de chassis van Anderlecht en Flamengo, en de trailer, worden klaargemaakt.
Het complete chassis van Anderlecht zal trouwens vrijdag e.k. te bewonderen zijn tijdens de RSCA Fanday. http://www.team-astromega.com/TEMP/SF1.JPG http://www.team-astromega.com/TEMP/SF2.JPG http://www.team-astromega.com/TEMP/SF3.JPG |
Eindelijk nieuws en foto's van deze nieuwe klasse. Nog meer nieuws:
Quote:
|
Vorige week in de Autosport een nieuwtje over een nieuw team. Een of andere Chinese voetbalclub. Zou het dan toch allemaal waarheid worden?
Onderstaand filmpjes en info over PSV, Eindhovuhhh......de gekste :) http://www.psv.tv/index.php?item=if&...ProductID=5891 http://www.psv.nl/web/show/id=118705...ontentid=23638 |
All times are GMT +2. The time now is 16:25. |