![]() |
eindbeschouwing: GP-monaco
vwala vermits ik sebiet wegmoet, en de posities toch zo goed als vastliggen zal ik al maar beginnen aan mijn eindbeschouwing!!
Dit was ongetwijfeld zowat de saaiste race van het seizoen!!! reden: De (top-)teams (McLaren op kop) besteden veel te weinig aandacht aan betrouwbaarheid!! Men weet dat monaco een extreem belastend circuit is voor de wagen!!! Als dan het team met naar verluit het grootste budget (McLaren, nvdr.) voor de zoveelste keer dit seizoen na enkel ronden uitgeteld ligt omdat hun wagens maar tegen 15 ronden bestand zijn, dan kan ik daar geen medelijden mee hebben!! Dit is lachwekkend, ik kan er echt niet aan doen!!! Der zijn maar 2 teams waar alles vlekkeloos verloopt!! -Ferrari en Arrows!!! de voorsprong bij de constructeurs zegt genoeg zeker!! 32 punten maar liefst!! nu de beschouwingen per coureur: M.Schumacher: Van start tot Finish aan kop!! Kon eigenlijk vanaf ronde 13 de race controleren!!! R.Barrichello: zelfde als M.Schumacher met dat verschil dat dit bij Barrichello plaats 2 was!!! JP.Montoya: gewoon te hard door de bocht en in de vangrail geklapt!! Dit zullen we maar onde rde noemer leergeld catalogeren zeker!! R.Schumacher: weer problemen voor Williams!! was tot dan toe relatief onzichtbaar!!! M. Hakkinnen: weeral het slachtoffer van de gebrekkige betrouwbaarheid!! D.Coulthard: zelfde als Hakki!! Veroverde daarna met veel geluk (door de vele uitvallers) alsnog 2 puntjes!! E.Bernoldi: Veroverde dan weliswaar geen punten, maar reed zich wel in de kijker door absoluut nie onder de indruk te raken van de druk van DC E.Irvine: Knappe podiumplaats (mede door de vele uitvallers) ondanks een toch wel kwa mogelijkheden beperkte Jaguar!! J.alesi: Bij prost zullen ze tevreden zijn met het punt!! toch nog vrij lullig hoe alesi 1 punt verliest door de vangrails te raken, een extra piststop moet maken, en hun 5e plaats moeten inruilen voor een 6e!! dit ten gunste van DC!!! |
Sorry, maar ik kan niet anders dan zeggen dat Coulthard bij het ongeluk (alhoewel, dat dat nog nie is opgelost is een echte schande) ongelooflijk veel geluk heeft gehad. Eigenlijk is hij maar 1 rijder echt voorbijgaan die geen probleem had: Button.effe een opsomming van de uitvallers die voor hem zaten: Hakkinen, Ralf, Montoya, Trulli, Fisichella, Frentzen, De la Rosa, Panis. En Alesi, Alonso en Verstappen hadden allemaal één of ander probleem, waardoor Coulthard er makkelijk langs kon (alhoewel hij wellicht voorbij Verstappen en Alonso ging geraakt zijn met de pitstops). Ik heb er maar 1 weten voorbijsteken vandaag: Jos Verstappen.
|
Volledig akkoord met de 2 vorige posts van Airco en Tsjolder.
Mijn visie: START: Ik heb Coulthard zonet op RAI horen verklaren dat het WEERAL 'electronics' waren, en dat terwijl Ron Dennis nog vlak voor de race zei dat het startsysteem 1000 keer foutloos getest was. Hallo ? De crashes bleven uit (chapeau trouwens, want als je zit wat voor getrek en geduw er in de eerste bochten is....Heidfeld als enige slachtoffer) En dan: le premier 'gros bras' Montoya. Hij won de GP F3000 in '98 op een indrukwekkende manier, en ik heb hier onlangs gelezen op dit forum dat Montoya gewend is aan het dicht tegen de kant rijden. Mag ik mij veroorloven om dit een flater te noemen ? ... Hakkinen valt zoals gebruikelijk weer uit en dan heb je een luxe-positie om de race te beëindigen. Makkelijkste zege ooit voor Schumacher, maar Ferrari zit nu eenmaal qua betrouwbaarheid top. Over Bernoldi ook niets dan goeds. Ik vind hem niet snel, maar onder druk gaat hij toch niet aan de kant, wat een verdomd knappe prestatie is. Natuurlijk zou ik misschien anders reageren mocht Schumacher achter hem gezeten hebben ;) En Irvine die even wisselvallig presteert als Verstappen. Zo'n coureur van -als alles meezit gaat het goed- Op naar de volgende GP en laat ons hopen dat McLaren tegen die tijd hun betrouwbaarheid een beetje opkrikt, anders heeft Schumacher zowiezo als z'n 4de binnen. http://www.dailyf1.com/data/pics2001...lebrate-os.jpg BTW: Weet je wat ik om van te genieten vond ? De zesde plaats van Alesi ! De beelden van vlak na de race spreken boekdelen: Alesi met beide handen omhoog aan het stuur van z'n Prost, en hij spint nét voor de pitsingang !!! Resultaat: nog een kleine file :D |
ik vond eigenlik da alesi die 5de plaats meer verdiende als coulthard maja door een simpel concentratie foutje toch nog 6de geworden
wa toch al een goed resultaat is voor prost!! |
Sinds wanneer heeft mclaren et grootste budget airco???????
Het is al jaren geweten dat ferrari het grootste budget heeft, wat niet wegneemt dat mclaren serieus geflaterd heeft vandaag |
Voor mijn part een race om snel te vergeten:
a) omdat er haast nergens strijd was, tenzij vanachter (dank je Bernoldi :)), b) omdat MS gewonnen heeft (die wel goed gereden zal hebben, daar niet van, maar die er niet voor heeft moeten knokken). En het feit dat DC niet op gang komt en Hakkinen uitvalt heeft uiteraard niets met geluk te maken, maar alles met de genialiteit van MS. DC is eigenlijk wreed lomp om 5de over de streep te komen, dat kan zelfs een knoeier als ik. |
Re: eindbeschouwing: GP-monaco
Quote:
2. geluk, tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk heeft coulthard weer geluk...EHUM, moest ie zijn startpositie nie verloren hebben eh, dan was er volgens mij geen sprake van nen dubbel, misschien zelfs nie van een overwinning voor Ferrari. Volgens mij heeft Schumi al heel het seizoen geluk! 3. dat mclaren zoooooooooooooooooooooooooooooooo onbetrouwbaar is, gelijk da gij wilt doen overkomen, das niks te kloten van waar. btw, hun launch control werkte iedere keer na de testsessies, want toen mochten ze die uittesten. 4. van mij mag Monaco al van mijn eerste seizoen dak volg van de kalender, het enige mooi deraan is da ge schoon foto's hebt, en de onboard beelden zijn zalig, maar aangezien ge der bijna geen krijgt... 5. de kleuterkes van ferrari kunnen nog geen stickerke goe vastplakken, de tsjoetens :D :D :D (beke overdreven, morkom, kwil ook mijn plezierke nekeer) |
Natuurlijk heeft Schumacher geluk dat die 2 McLarens er niets van bakken, maar als je het dan zelf zo zegt:
Schumacher heeft h*renchance las ik ergens. Waarom denk je ? omdat McLaren constant h*renpech heeft. Kan Schumacher daar aan doen ofzo ? Moet hij de volgende races stoppen wanneer de McLarens uitvallen door pech ? En Coulthard heeft idd wel een mooie inhaalrace gereden, maar hier lijkt het me toch, nuchter bekeken, ietwat geluk dat hij nog die 5de plaats heeft kunnen pakken, rekening houdende met de hele resem uitvallers, en dan nog die Alesi die -naar ik hier kan lezen- de kant heeft geraakt ergens. Akkoord dat dit een pokke-race was voor McLarenfans en anti-Schumacher/Ferrari. Maar zijt verdomme maar zeker dat ik toen Coulthard won 2 weken geleden er ook niet zo graag bij was zunne ;) Ieder zijn favoriet, de mijne is nu eenmaal 'der Michael'. Hij wordt bestempeld als arrogante zak en shumelman, maar zelfs als je die ietwat dubieuze feiten achterwege laat, zie je een coureur met klasse, die de voorbije seizoenen de F1 bepaald heeft. |
Saai???
Ik heb wel genoten van de strijd in de achterhoede op bepaalde momenten. Coulthard mag deze keer dank U wel tegen de racegoden zeggen. Nu ja ieder op zijne toer he. Verder weinig te melden. Irvine was OK en Jacques ook. Blijkbaar begint het bij BAR (eindelijk) wat te marcheren. Bernoldi was knap en Alonso viel me eigenlijk een beetje tegen. De klapper van Frentzen liep gelukkig goed af. Ferrari had de zaken prima voor elkaar. Dus saai? Euhm eigenlijk wel.:D Wat me wel opviel was dat de meesten vrij laat zijn gaan pitten. |
Quote:
|
Dat van die h*erenchance was ook bedoeld op zijn fouten van in Maleisië en Brazilië, daar heeft McLaren niet veel mee te maken. Dat hij toen heeft kunnen voortrijden was gewoon aan geluk te danken.
|
Wat is die Coulthard een nietsnut zeg! In de 40-tig ronden achter een Arrows blijven hangen met een Mac. die misschien wel de snelste wagen was vandaag.
Schumacher was erop of erover gereden. Hij had er alles aan gedaan om er voorbij te komen. Hij had misschien geen punten gehaald, ... maar hij had /*-! gestreden voor de 15 plaats. Coulthard wereldkampioen? Laat me niet lachen! |
Heeft Coulthard dan niet gestreden voor die plaats?!
Had hij dan nog een ongeval gehad, dan zouden jullie ook op zijn dak hebben gezeten. Zeker gefrustreerd dat hij nog 2 punten heeft bemachtigd? |
Quote:
Dat zou zonder twijfel gezegd als bv. Mansell zoiets voorhad. Wel bij Schummi is dit ook het geval. Buiten Montoya is er NIEMAND in de huidige F1 die zo een wagen kan controleren. |
Dat zal er ook wel voor iets tussen zitten ja, maar lang niet alleen hoor.
|
Hier gebiedt mij wel ff te zeggen dat Schumacher in Brazilië van de baan ging in regenweer...leek me toen idd wel geen meesterlijke stuurmanskunst.
Maar geluk had hij daar dan wel niet zunne, Mario, want Coulthard heeft toch gewonnen. Maleisië is idd wat anders, dat kan je in zekere mate geluk noemen toen ze daar allebei van de baan gingen en de kant niet raakten. Maar in dat geval heeft ook Barrichello h*renchance gehad (lol) én waar is die concurrentie dan op dat moment ?? Dan nog een reactie op Werner : Als je naar RTBF hebt gekeken zal je Thierry Tassin bezig gehoord hebben over die ene kwalificatie-lap van Coulthard waarin hij letterlijk z'n wagen naast de kerbs 'smeet' bij het uitkomen van de tunnel. Moet je wel kunnen denk ik. ;) |
Spijtig genoeg de kwalifs niet gezien.
Ik kijk ook steeds naar kanaal digitaal. Toch tevreden dat jullie mijn punt snappen. Brazilie was idd geluk dat geef ik toe. En misschien is die niemand achter die 2 namen wel wat overdreven.;) |
Ik ben grootendeels akkoord met Finisch, maar van Airco klopt er toch iets niet hoor: Arrows een probleemloze race? De enige bij mijn weten die geen vlekkeloze pitstops maakte was Arrows. En dat Coulthard geluk had? Allé, zijt ne keer eerlijk, moet je geluk hebben om van p22 naar 5 op te klimmen? Ja, een beetje, maar je moet het toch doen hé. En van het budget zullen we maar zwijgen, daar is al genoeg op gereplied. De rest klopt ongeveer, zeker en vast wat de saaiheid betreft, gelukkig was het geen pure zonneschijn buiten.
Dat het bij BAR begint te marcheren, dat komt mischien wel door de technische know-how van het Belgisch (Vlaamse) bedrijf BARCO (waar ik trouwens werk) Commentaar van Tibo dan!! Beter daar niet op te reageren, want zijn reactie is toch maar alleen bedoeld om heftige reacties uit te lokken, niveau de pits vind ik!!! Verder beschouwd een race om snel te vergeten, hopelijk word het een beetje spannender de volgende. Greetz, De Laskaat |
Coulthard heeft idd snelle rondjes gereden, dat moet ge doen. Maar gezien het feit dat hij zo lang achter Bernoldi gezeten had, kon hij alleen maar erop rekenen dat er heeeeel veel anderen problemen zouden krijgen, anders kon hij nooit in de punten geraken. Bovendien is het na de pitstop van Bernoldi geen enkele keer meer voorgevallen dat hij achter een rechtstreekse tegenstander zat. Van 22 naar 5 gaan terwijl ge maar 1 keer vlak achter uw voorganger hebt gezeten, dat noem ik geluk.
|
1. Mijn diepste verontschuldigingen aan Laskaat als ik naar zijn mening DC the hard heb aangepakt. Hij heeft mijn na het plaatsen van zijn eerste post dan ook al volledig door.
2. 60% van de beelden uit de GP van Monaco toonden de McLaren van Coulthard achter de Arrows van Bernoldi. In het begin leek het mij wel leuk en zat ik te wachten op een inhaalactie. Toen dat niet bleek te lukken dacht ik van: "Waarom vind iedereen dit leuk? DC staat (stond) slechts 4 punten achter in het WK, .... die gast moet gewoon Bernoldi voorbij!" 3. Op RTBF hebben ze er ook grondig om gelachen anders. - hier komt Michael Schumacher, .... misschien kan hij hier van profiteren. - hier komt Ralf Schumacher, .... misschien kan hij hier van profiteren. - hier komt Irvine, .... misschien kan hij hier van profiteren. - hier komt ....... By the way: welkom Laskaat! |
Welkom? ik ben hier al van de eerste paddock, en dan vroeger al veel langer in de pits en bij onelist, kortom ongeveer van rond 1999 en Guy kan dat bevestigen.
>Dat neemt niet weg dat ik uw commentaar kleinzierig, enkel de pits bij planet internet waardig, vind om de man meteen beginnen verwijten naar het hoofd te slingeren. Denkt ge dat MS er zo gemakkelijk voorbij zou geraakt zijn mischien? Ze (Ferrari) hadden zeker niet meer power dan de McLaren en Shumi zou ook geen punten op het spel zetten door risico's te nemen die hem punten zou kosten voor het WK. Al bij al slim bekeken van DC om het hoofd koel te houden en te wachten op de pitstops, spijtig voor hem duurde het heel lang voor alle teams binnnen kwamen , anders zou hij mischien nog een plaatsje hoger geraakt zijn. Greetz, De Laskaat ps, en Tsolder, dat gij direct commentaar heeft op DC dat kon ik al verwachten van jou, ge zijt ne specialist in het afbreken van iemand zijn objectieve mening als het over McLaren gaat. Als het over DC gaat heeft die altyd geluk volgens jou. |
Quote:
we kunnen u gebruiken tegen al die ferrarifreaks :D :D :D nee, ik vin objectief gezien (!) da laska gelijk eeft! |
Quote:
|
Quote:
Quote:
En TiBo is ZEKER geen de pits-niveau zunne Laskaat ! Daarentegen kan k dus nog wel begrijpen dat Coulthard achter Bernoldi vast zat, gezien Bernoldi's weinige fouten en Coulthard die wel serieus vriendelijk opzij ging wanneer hij gedubbeld werd. En over dat 'geluk'syndroom : Dit seizoen presteert Coulthard buitengewoon knap. Maar we hebben veel seizoenen gekend waarin hij duidelijk #2 bij McLaren was. |
Wel Laskaat, aangezien uw ruime ervaring verwacht ik veel van u.
Stel mij niet teleur. |
Ik zeg ook niet dat Tibo volledig Pits niveau is, alleen die bewuste post wel, de paddock onwaardig
__________________________________________________ ___ quote: Wat is die Coulthard een nietsnut zeg! In de 40-tig ronden achter een Arrows blijven hangen met een Mac. die misschien wel de snelste wagen was vandaag. Schumacher was erop of erover gereden. Hij had er alles aan gedaan om er voorbij te komen. Hij had misschien geen punten gehaald, ... maar hij had /*-! gestreden voor de 15 plaats. Coulthard wereldkampioen? Laat me niet lachen! by TIBO __________________________________________________ __ heb ik geen gelijk of wa? Gelijkt een beetje op wat fluke zou zeggen in de pits Iemand een nietsnut noemen die van p22 naar p5 komt en tweede staat in het WK!! Dan is Barrichello een nog grotere nietsnut want die staat achter DC Greetz, De laskaat |
:D
|
LoL tibo
ikvin tibo zn reactie nie echt pits achtig ze ik eb ook mn bedenkingen bij DC als ie bernoldi (nb een groentje in een arrows) nog nie voorbij kan. en in heel de race heeft ie maximaal 5 wagens ingehaald zonder problemen!!! zodus. 5de plaats is pure H*rechance ;) greetzhttp://yannick11.homestead.com/files/sign.jpg |
LOL, deze discussie vervalt helemaal in de trend van die van Spanje-Barcelona waarin Coulthard net hetzelfde deed :D
|
Quote:
|
--
Bernoldi said that he was confronted by both Ron Dennis and Norbert Haug and he elaborated with: "They were both very aggressive. They told me, 'if you continue drive again in that sort of way you are not going to be in Formula 1 very long'. I was very scared because they were very aggressive." -- LoL |
tis ier weer duidelijk ferrari - mclaren.
die van ferrari zeggen DC heeft geluk gehad. Mijn mening is objectief en kmoe zeggen dat DC gewoon ni voorbij arrows geraakte, en believe me, niemand, mor dan ook niemand gaat bernoldi in monaco voorbij zoder in de vangrails te rijden |
Quote:
ja sèèèèèèg, ik was wel heel bang senne, seg, die sterke mannen waren zo agrresssssssssssssssssssssssssief moiseg wije |
wussie.....
|
EXCUSEER ?
WAT hebben Dennis en Haug in godsnaam op te merken over de rijstijl van Bernoldi die - overigens - LOUTER OBJECTIEF GEZIEN- klasse was door Coulthard zo achter zich te houden. Dit vind ik gewoon schandalig en als dit geen grap is daalt Ron Dennis nog maar eens in mijn achting. Die ene keer verweet hij Coulthard bij de start dat het zijn fout was, achteraf bleek van niet. Schandalig. |
Ik denk dat niemand voorbij de Arrows was geraakt.
Vergeet niet dat deze wagen de hoogste topsnelheid van allemaal heeft. Dat was duidelijk te zien. DC kon inlopen maar op de rechte stukken reed de Arrows gewoon weg. Dc geraakte dus simpelweg niet dicht genoeg om te passeren. Hij heeft het enkele keren geprobeerd maar dan hield Bernoldi vakkundig de deur dicht. En als da waar is van Haug en Dennis moeten ze die kerels maar eens een weekendje bannen van de F1.:D :D :D |
Ik kan dat eigenlijk moeilijk geloven van Dennis en Haug, vooral van de eerste.
Die jongen deed gewoon zijn job. McLaren moest er maar voor gezorgd hebben dat DC weggeraakt was verdorie! Mocht dat waar zijn, is een disciplinaire maatregel zeker op zijn plaats en dat ze Jean Todt voor het geval in Oostenrijk ook maar eens aanpakken, alhoewel dat laatste toch veel minder erg is. |
Quote:
mor allez, ksnap wa ge bedoelt, kwou da gewoon es ff zeggen |
Vind jullie Duits ook zo'n taal die uitermate geschikt is om in te schelden. Ik zie die Haug al voor me staan...............
En dan lekker terugschelden, met snor en gestrekte hand. Nee, effe serieus, wat een flater van McLaren mocht dit waar zijn. McLaren, wat een losers. Dat ze eerst zorgen dat ze fatsoenlijk kunnen starten en finishen........en daarna mag je commentaar geven! mit Freundlichen grussen Markus |
effie replyen!! kheb precies serieus wa gemist!!!
1. mijn uitspraak over het budget!! Dat Ferrari tot een tijdje terug het grootste budget had wist ik!! sinds midden vorig seizoen hoor ik regelmatig berichten alsof McLaren het grootste budget zou hebben!!!! zekerheid hierover zal natuurlijk wel niemand hebben!!! 2. over de kwestie geluk!!!! als DC bij de start zijn wagen niet weg krijgt, dan heb ik het niet over geluk of pech!!! dan heb ik het over flateren, ofwel DC zelf, ofwel McLaren!!! als je dan achteraan start, en ocharme maar een wagen of 3 kunt voorbij steken, dan moogde volgens mij van veel chance spreken, dat ge door de vele uitvallers alsnog 5 punten verdient!!! 3. Over MS: Velen zijn precies tegenwoordig in hun gat gebeten als het over M.Schumacher gaat: - MS is dit seizoen ongeevenaard als het op Qualifying aankomt!! 4 poles, een 2e en een 4e plaats!!! Volgens mij een perfect parcours!! - MS was superieur in Australië - Liet zich verrassen in Malëisie, samen met RB overigens!! Maar zette dit door een superieure strategie zelf weer recht - Was op de sukkel in Brazillïe met de Set-up!! Droog ging het nog, maar werd hij desalniettemin toch afgetroefd door Montoya!! In de regen werd het er alsmaar erger op!! MS verzekert zich uiteindelijk nog van de 2e plaats waardoor de schade beperkt blijft!!! - Uitgevallen door technische problemen in San Marino!! - in Spanje: Samen met Hakkinnen outstanding ten opzichte van de rest!! Laatste bandenset is problematisch voor MS, hij moet Hakkinnen laten voorgaan!!! Wint alsnog door defect bij Hakki in de laatste ronde!! - In oostenrijk wordt zijn race naar de maan gereden door JPMontoya, die zich verkijkt bij het aanremmen van een bocht terwijl hij onder druk stond van MS!! Komt terug tot 3e stek, en wortd nog 2e door teamorders bij Ferrari!!! - Start to Finish - leading in Monaco!! Nooit onder druk gekomen!!! <HR> <HR> NU effie mijn commentaar hierop: - Qualifyings en de GP van australie spreken voor zich!! - Malëisie: een fout maken, de manier waarop hij ze recht zet (ook RB btw) is van grote klasse!!! - Brazlië : de enige race waar Schumacher volgens mij punten verloren heeft waar hij zelf iets aan kon doen!! Het is de taak van de piloot om zijn Set-up te doen kloppen!! bij MS was dit volgens mij duidelijk niet het geval!!! - San Marino: Technisch defect ==> occasioneel bij Ferrari!!! maja, zulke dingen gebeuren in racing!!! - Spanje: Heeft hier misschien geluk gehad dat hakki alsnog uitviel!!! McLaren-fans zullen hier op zeggen: ALS die motor niet was kapot gegaan had Hakki gewonnen!! mijn commentaar: ALS Schumi geen slechte bandenset had gehad, dan was Hakki niet eens aan de leiding toen hij uitviel, en had schumi zowieso gewonnen!! uitval van Hakkinnen of niet!! - Oostenrijk: Velen zagen hier op de team-orders!!! <HR> Kan ik gedeeltelijk begrijpen, maar een paar opmerkingen: 1. als hij niet van de baan wordt gereden, zijn de team-orders niet eens nodig!! 2. Je kunt zeggen over de team-orders wat je wilt!!! Ferrari verdedigt ze door te zeggen dat ze alles zetten op hun snelste coureur in hun race om de dubbel van vorig jaar te herhalen!! Dit is ook relatief logisch gezien het immense belang!! mooi voorbeeld is 1999: Hielp schumi Irvine toen niet aan de overwinning in Maleisië?!? Dat zijn ook team-orders!! maar dan wordt er belange zoveel ophef niet over gemaakt!!! Nog erger zelfs, de anti-schumi dudes, zoals er op dit forum ook een deel rondlopen beweren tot op de dag van vandaag nog steeds dat Irvine toen geen wereldkampioen mocht worden, omdat dit de immense commerciele belangen van Ferrari zou schaden!!! No offence zene, mor Schumi heeft het Irvine in zijn pollekes gestopt!! als Irvine het vertikt om het af te maken, dan is dat zijn probleem he!! Mor stop dan aub met zagen over alsof er bij Ferrari maar 1 piloot zijn!! Bij Ferrari zijn ze 1 team, dat het team diegene met het meeste kans eruit kiest om als speerpunt te dienen is vrij logisch!! <hr> sry, mor dit moest me effie van het hart!!! Zeker het 100 % anti-schumi van velen begint me zwaar tegen te steken!!! als ik 100% anti-hakki zou zijn zou ik hier aan het vertellen zijn dat hakki 2 keer wereldkampioen is geworden door een superieure wagen, omdat hij anders geen kans maakt om wereldkampioen te worden!! Dit zou ook de waarheid onrecht aandoen, daarom doe ik het ook niet!!! Zelfs de plaats waar Schumi zijn wagen parkeert na de vangrails getoucheert te hebben is volgens sommigen al schandalig!! :mad: waar zijn we dan toch mee bezig!!! als ge iets of wat objectief zou zijn, dan zoude zien dat Schumi nog altijd een uitstekend piloot, die weinig fouten maakt, en als hij ze maakt, dat hij ze nog meestal zelf rechtzet!! Moja, de beste stuurlui staan aan wal zekers!! airco |
All times are GMT +2. The time now is 23:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.