![]() |
Kartgrid SVR Challenge
Wegens de inschrijvingen van enkele doorwinterde Paddockers ;) ook hier even een topic openen.
We willen alvast bedanken voor de talrijke inschrijvingen voor deze "verassingsrace". Vorig jaar werd al snel duidelijk tijdens onze meetin in Olen dat het element van verassing op goeie bijval kon rekenen van de piloten. Zo werd het toen een race waarbij niemand wist welke teamgenoot ze zouden toebedeeld krijgen. Ook het voordeel halen uit snelle pitstops was uit den boze, daar zorgde de rasechte "misthoorn" wel voor... wie de details wil kennen moet ze maar eens vragen aan de deelnemers van toen ;) Enfin, we wilden het dit jaar nog eens overdoen en natuurlijk wordt de race net zoals vorige keer gevolgd door een lekkere fondue waarvoor iedereen kan inschrijven. Ook vriendinnen, vrouwen en maîtresses van piloten zijn dus welkom :p Het "persbericht": Quote:
Ik heb naar elk ingeschreven team een mailtje gestuurd met het officiële inschrijvingsformulier in bijlage. Gelieve dit zo snel mogelijk terug te sturen naar Flitser@kartgrid.be zodanig dat we u de betaligsvoorwaarden kunnen doormailen. (betaling dient te gebeuren VOOR 1 november ). Alvast bedankt! Voorlopig ingeschreven teams: BT Racing WesT jVhDesigns.com HUSO Racing Brugse Metten R&T Racing Team Gaas Planchee F1World.be 1 F1World.be 2 Mistery Racing Team 1 Twin Power The Underdogs BruAri Team Mobitel GTO 1 Mobitel GTO 2 Mistery Racing Team 2 Mistery Racing Team 3 2 Freedom piloten (Teamnaam voorlopig onbekend) Extreme Racing AKC Racing |
Re: Kartgrid SVR Challenge
Quote:
|
Re: Re: Kartgrid SVR Challenge
Quote:
Deze keer echter geen mishoorn maar iets helemaal anders... nog 45 dagen en ik mag het vertellen :rolleyes: :+ |
Misteryracing.com neemt aan deze wedstrijd deel met drie teams, die werden samengesteld door Bart De Beule (waarvoor dank !).
De Teams: Mistery RT1 : Kelly Jamers en Bart De Beule Mistery RT2 : Dieter Dussart en Alain Vandaele Mistery RT3 : Chris De Beule en Klaas Vandenbussche |
Quote:
|
Quote:
|
Ik vind dat bart dat zeer goed gedaan heeft ;)
hopellijk poduim plaats :) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
zal dan toch op circuit moeten gebeuren,
zo gemakkelijk krijgt men ons niet zat. mistery racing team 3 |
Quote:
|
Quote:
|
Ik ken enkel Bart de Beule, maar da wilde ni bedoelen zeker ;)
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik dacht dat er bevoorrading voorzien was voor de piloten van Mistery racing... kwestie van in form te blijven eh :D
|
Quote:
|
1 november komt dichterbij, er even aan herinneren dat er nog teams zijn die nog dienen te storten.
Gelieve dit zo snel mogelijk in orde te brengen zodat uw reservatie niet geanuleerd wordt. Er werd gevraagd te storten voor 1 november, aangezien de banken niet altijd van de snelsten zijn wordt een reservatie pas geanuleerd indien wij op vrijdagavond 7 november op basis van de rekeninguittreksels nog steeds geen betaling geregistreerd zien. Indien iemand deze afspraak om bepaalde redenen niet kan nakomen gelieve dan zo snel mogelijk contact op te nemen met mij: 0497/33.65.74 Alvast bedankt en hopelijk tot in JPR ;) |
20 teams, een 45-tal piloten, ongeveer 60 personen die deelnemen aan de fondue... :eek: voorlopig is het dus al een succes, als de piloten en aanhangers nu nog hun goed humeur en hun fair-play gevoel meebrengen dan kan de avond niet meer stuk lijkt mij. :gas:
Ik heb vandaag het getuned blokske gezien voor de kwalificaties en ik moet zeggen... het ziet er proper uit :cool: :D |
Het gaat zonder twijfel leuk worden!! Kijk er al naar uit :)
Wat is dat ivm de kwalificaties? Kan Flitser niet meer zwijgen of probeert hij ons weer op een dwaalspoor te brengen. |
Quote:
|
Tja, we moeten nog een weekje geduld hebben. Ik ben niet zo snel nieuwsgierig (allesbehalve zelfs), maar nu toch wel eigenlijk ;)
|
Blijkbaar blijven de fondue's zelfs nog in de laatste week binnenkomen. Wie er alsnog wil bij zijn; morgenmiddag worden de inschrijvingen voor de fondue afgesloten.
Alvast bedankt! |
is menne fondue eigl al doorgegeven??? en is da mogelijk om da dan zaterdag te betalen??? :s
|
Wees gerust boosterke, uw "teammanager" heeft zijn job meer dan voortreffelijk uitgevoerd dus trakteer hem zaterdag maar op een frisse pint ;)
Jij mag zaterdag aan mij komen betalen. |
owkeej da komt in orde
|
Schitterende organisatie, goeie sfeer,... kortom voor herhaling vatbaar !
|
Quote:
En de freaks zijn rond 1u 's nachts nog wa gaan bollen. Ik had toen nie genoeg geld meer. :( :( |
Het was idd een geslaagde middag/avond/nacht ;) !!!
Race was van hoog niveau en ikke en redje hebben toch goed standgehouden tussen al dat zwaar geschut!! Heb me goed geamuseerd. Dikke proficiat dus voor het hele kartgrid team!!!! |
en een veeg uit de pan voor JPR... die nog altijd niet door hebben dat er ook zekeringen bestaan die zwaarder zijn dan 16 ampére :D
was echt een déja vu gevoel, verleden jaar op de belkarting als eens in het donker gezeten, gisterenavond 2x + nog ne keer nen herstart voor de verandering :) |
Proficiat voor de hele ploeg van kartgrid !!!!
|
Ben blij dat blijkbaar iedereen zich geamuseerd heeft en genoten heeft van de fondue.
Ook de kartsim bleek een succes Het was nog heel spannend op het einde van de avond, vooral het duel tussen Mathias en Bruno werd nauwlettend in de gaten gehouden. Het was uiteindelijk Mathias die het haalde en maar liefst een seconde van Bruno's tijd afsnoepte; even de Top 5 meegeven: Top 5 SVR Kartsimulator: 1. Mathias Grooten (Extreme Racing) 40.044 2. Bruno Vermote (BT Racing) 41.221 3. Steven Evers (F1World.be) 42.460 4. Yves Soers (Gaas Planchee) 42.745 5. Joris Wouters (F1World.be) 43.681 Mathias ging dus aan de haal met de hoofdprijs nl. een waardebon van maar liefst € 125 die kan uitbesteed worden bij jVh Designs. Bruno keerde huiswaarts met een lekkere fles Tripel en nog een kleinigheidje van het merk Ferrari :gas: Steve gaven we eveneens de kans om zijn verlies te verdrinken met een goeie fles Tripel :+ Binnenkort mogen jullie de volledige uitslag en foto's terug vinden op onze webstek. We geven hier dan uiteraard een seintje http://kartgrid.be/phpBB/images/smiles/icon14.gif Iedereen bedankt voor zijn/haar komst, jullie hebben er zelf mee voor gezorgd dat het een schitterende avond werd. Wat ons betreft zien we jullie allemaal met plezier terug en dat hoeft niet eens te wachten tot een volgende meeting ;) |
Het podium:
WINNER of the "Kartgrid SVR Challenge".... MOBITEL GTO 1 http://users.pandora.be/kartgrid/winner.jpg 2nd PLACE in the "Kartgrid SVR Challenge".... EXTREME RACING http://users.pandora.be/kartgrid/2ndplace.jpg 3rd PLACE in het "Kartrid SVR Challenge"... MISTERY RACING TEAM http://users.pandora.be/kartgrid/3rdplace.jpg |
De uitslag:
1. Mobitel GTO 1 -------------> 44.027 2. Extreme Racing ------------> 43.795 3. Mistery RT 2 --------------> 43.983 4. JPR Borcalor --------------> 43.229 5. Mobitel GTO 2 ------------> 43.884 6. Brugse Metten -----------> 43.662 7. BT Racing -----------------> 44.272 8. Mistery RT 3 --------------> 44.400 9. Gaas Planchee 2 --------> 44.629 10. Gaas Planchee 1 -------> 44.516 11. The Underdogs --------> 44.242 12. F1World.be 1 -----------> 44.787 13. Fun Racing --------------> 44.686 14. R&T Racing --------------> 44.420 15. WesT Racing ------------> 44.365 16. Mistery RT 1 -------------> 45.014 17. BruAri ---------------------> 44.534 18. Twin Power --------------> 44.988 19. AKC Racing ---------------> 45.967 20. JVH Designs --------------> 45.002 21. F1World.be 2 ------------> 46.223 Het resultaat komt in de loop van de week "opgekuist" ;) online |
KLIK HIER voor de foto's van de kwalificaties ;)
|
Klik hier om de foto's van de Kartgrid SVR Challenge te bekijken.
|
..."actie" foto's. :wink: :p
http://users.pandora.be/BruAriteam/animations/Kim.gif Sommigen draaien enkel naar links... http://users.pandora.be/BruAriteam/animations/Marc.gif Anderen enkel naar rechts... http://users.pandora.be/BruAriteam/a...ons/Dieter.gif Weer anderen draaien naar alle kanten. |
loooooooool
|
we zijn allemaal zenuwachtig :D
|
All times are GMT +2. The time now is 16:04. |