![]() |
Ik stop met autosport-activiteiten!
En ik word coach van deze voetbalploeg :
(We hebben nog een hulptrainer nodig, iemand kandidaat? :D ) http://www.depaddock.eu/sennake/soccercoach.jpg |
Nog een ballen jongen nodig? :D :D
|
Sennake, ik wist niet dat jij aanwezig was toen ik vorige week sollicitatiegesprekken gehouden heb voor personeel in mijn nieuwe zaak :D
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Veel oog voor u hebben ze nochtans niet :D
|
oeh, pick me pick me :p
|
Quote:
|
Quote:
Dan vind ik mijne foto met SMG veel romantischer. Zij zit daar tenminste rustig op mene schoot :D |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Mijn favoriete moment van de match is trouwens altijd na het eindsignaal : truitjes wisselen :D
|
Net zoals onze vriend Sennake moet ik met spijt afscheid nemen van de Belgische autosportwereld ...
mijn valiezen zijn gepakt en ik vertrek definitief naar een ander land..... Ik weet dat ik julie eerder had moeten berichten, maar gezien de omstandigheden : ik moest zeer dringend beslissen voor deze job....... Ik ga dus een voetbalploeg trainen. Ik weet het, ge begint nu te lachen. Ik heb deze mensen ook gezegd dat mijn kennis inzake voetbal heel klein is, maar men vertrouwt mij en de job is zeer goed betaald. Men heeft mij verwittigd omdat de plaats waar ik naar toe ga heel verlaten is en dat ik heel alleen zal moet werken met mijn ploeg. Ik moet alles achterlaten, familie, vrienden etc... Ik ben aldaar helemaal geisoleerd, het dichtsbijzijnde dorp ligt op 70km, er is geen sociaal contact buiten de ploeg... Er is geen post, tv, radio, internet..., maar in gedachten blijf ik bij jullie!!!. Tot binnenkort misschien. PS: hieronder al een eerste ploegfoto: http://www.anthonykumpen.com/test/7385716.jpg |
lol
het braziliaans vrouwen elftal :) heeft hier ook al ergens op depaddock gestaan ;) |
Re: Ik stop met autosport-activiteiten!
Quote:
|
Is er misschien nog een medische assistent nodig? Of een masseur? :D
|
of iemand die de douches na de match komt uitkuisen... Eventueel nog met spelers eronder!
|
Zie maar dat ze niet te goed voetballen, anders laten ze er geen enkele binnen :D :D :D
|
:D haha
als we allemaal zo snel zijn als u gaan ze wel heeeeeeel goed moete zijn hé :) |
Ik wil de pret hier nu niet bederven, maar eigenlijk hoort deze thread in het pitbabes forum thuis :no:
Nu heb ik mij weeral te gemakkelijk laten verleiden om toch te kijken :D :D :D jan |
En het eerste wat ze hun "personeel" gaan leren zal wel ... borstcontrole zijn zeker ... :)
|
Quote:
|
Quote:
|
zie maar uit daze ni tege de paal stampen :D
|
Stretchoefeningen en veel door de kniën buigen hé yvdp :D
|
Quote:
|
Quote:
|
altijd doen wat de supporters willen hé :)
zo stel ik voor om meermaals verse truitjes aan te doen, af en toe wa ijs over hun kop te kappen (om af te koelen van een zware match natuurlijk...;)) en veel goals score! (dan gaan ze zo allemaal op elkaar liggen zo :p) |
ik stel voor dat ik de taktiek bespreek: op de flanken spelen grieten, het spel opentrekken ... ruimte creëren iop de flank en dan snel overschakelen en penetreren door het middenveld en dan is er ruimte genoeg om te schieten
:):) |
en het moet verplicht zijn dat het truitje over hun hoofd wordt getrokken als ze scoren :) zo nekeer op hunnen buik over het gras schuiven mag ook
|
Sommige mensen hun fantasie begint serieus op hol te slagen ze :p :D
|
af en toe moet da nekeer kunnen hé :)
vooral tijdes de exames dan :) |
Quote:
Bah bah ... morgen het laatste examen ... daarna komt het gezonde verstand weer ;) |
idd :)
ikke heb frans, spreken ze dat in brazilië? Anders lijkt het me totaal nutteloos dat ik het leer :) |
Quote:
Een tentamen frans mondeling kan nooit kwaad :D :D |
hangt ervan bij wie hé ;)
bij die voetbalploeg wil ik dat gerust afleggen hoor :d |
Altijd met jullie voetbal... Guy ge moet uw hand ietske meer naar rechts leggen...
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 12:00. |