De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Ik stop met autosport-activiteiten! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6673)

Sennake 14-12-2003 14:44

Ik stop met autosport-activiteiten!

En ik word coach van deze voetbalploeg :

(We hebben nog een hulptrainer nodig, iemand kandidaat? :D )

http://www.depaddock.eu/sennake/soccercoach.jpg

Mark 14-12-2003 14:48

Nog een ballen jongen nodig? :D :D

A.J. 14-12-2003 14:54

Sennake, ik wist niet dat jij aanwezig was toen ik vorige week sollicitatiegesprekken gehouden heb voor personeel in mijn nieuwe zaak :D

Sennake 14-12-2003 15:04

Quote:

Originally posted by A.J.
Sennake, ik wist niet dat jij aanwezig was toen ik vorige week sollicitatiegesprekken gehouden heb voor personeel in mijn nieuwe zaak :D
Neen? Nochtans hebben ze mij verteld dat ze allemaal bij jou aangenomen waren. Maar opdienen en sjotten valt blijkbaar perfect te combineren :D

Mark 14-12-2003 15:04

Quote:

Originally posted by A.J.
Welke zaak? Hooters :D :D

Sennake 14-12-2003 15:04

Quote:

Originally posted by Marshal
Nog een ballen jongen nodig? :D :D
Jongen wel, ballen hebben we genoeg :D

sledge 14-12-2003 15:23

Veel oog voor u hebben ze nochtans niet :D

yvdp 14-12-2003 15:24

oeh, pick me pick me :p

Sennake 14-12-2003 15:25

Quote:

Originally posted by sledge
Veel oog voor u hebben ze nochtans niet :D
Ah neen, natuurlijk niet, ze hadden het veel te druk met naar het vogeltje te kijken :D

sledge 14-12-2003 15:28

Quote:

Originally posted by Sennake
Ah neen, natuurlijk niet, ze hadden het veel te druk met naar het vogeltje te kijken :D
Ok, dat zij naar het vogeltje kijken versta ik nog, maar dat JIJ naar het vogeltje kijkt, gaat er bij mij niet in. De'r staan daar in godsnaam 17 schoon vrouwen achter u :D
Dan vind ik mijne foto met SMG veel romantischer. Zij zit daar tenminste rustig op mene schoot :D

yvdp 14-12-2003 15:43

Quote:

Ok, dat zij naar het vogeltje kijken versta ik nog, maar dat JIJ naar het vogeltje kijkt, gaat er bij mij niet in. De'r staan daar in godsnaam 17 schoon vrouwen achter u :D
Dan vind ik mijne foto met SMG veel romantischer. Zij zit daar tenminste rustig op mene schoot :D

die foto heb ik precies nog niet gezien :p

sledge 14-12-2003 15:58

Quote:

Originally posted by yvdp
die foto heb ik precies nog niet gezien :p
Mja zie, die foto is wel een exlusiviteit hoor. Hij staat wel al online op een forum, dus zoekt der maar achter :D

Sennake 14-12-2003 16:25

Quote:

Tja, de foto's van de afterparty waren nu eenmaal niet voor publicatie vatbaar :D

Sennake 14-12-2003 16:27

Mijn favoriete moment van de match is trouwens altijd na het eindsignaal : truitjes wisselen :D

Gilles 14-12-2003 17:39

Net zoals onze vriend Sennake moet ik met spijt afscheid nemen van de Belgische autosportwereld ...

mijn valiezen zijn gepakt en ik vertrek definitief naar een ander land.....

Ik weet dat ik julie eerder had moeten berichten, maar gezien de omstandigheden : ik moest zeer dringend beslissen voor deze job.......

Ik ga dus een voetbalploeg trainen. Ik weet het, ge begint nu te lachen. Ik heb deze mensen ook gezegd dat mijn kennis inzake voetbal heel klein is, maar men vertrouwt mij en de job is zeer goed betaald.

Men heeft mij verwittigd omdat de plaats waar ik naar toe ga heel verlaten is en dat ik heel alleen zal moet werken met mijn ploeg. Ik moet alles achterlaten, familie, vrienden etc...

Ik ben aldaar helemaal geisoleerd, het dichtsbijzijnde dorp ligt op 70km, er is geen sociaal contact buiten de ploeg... Er is geen post, tv, radio, internet..., maar in gedachten blijf ik bij jullie!!!.

Tot binnenkort misschien.

PS: hieronder al een eerste ploegfoto: http://www.anthonykumpen.com/test/7385716.jpg

yvdp 14-12-2003 17:43

lol
het braziliaans vrouwen elftal :)
heeft hier ook al ergens op depaddock gestaan ;)

Guido 14-12-2003 23:14

Re: Ik stop met autosport-activiteiten!

Quote:

Originally posted by Sennake
En ik word coach van deze voetbalploeg :

(We hebben nog een hulptrainer nodig, iemand kandidaat? :D )

Bij deze wens ik mij officieel kandidaat te stellen voor de vacante betrekking 'hulptrainer'.

Ottooke 14-12-2003 23:43

Is er misschien nog een medische assistent nodig? Of een masseur? :D

yvdp 15-12-2003 00:28

of iemand die de douches na de match komt uitkuisen... Eventueel nog met spelers eronder!

Snelle Japie 15-12-2003 00:34

Zie maar dat ze niet te goed voetballen, anders laten ze er geen enkele binnen :D :D :D

yvdp 15-12-2003 00:40

:D haha
als we allemaal zo snel zijn als u gaan ze wel heeeeeeel goed moete zijn hé :)

Jan 15-12-2003 10:16

Ik wil de pret hier nu niet bederven, maar eigenlijk hoort deze thread in het pitbabes forum thuis :no:

Nu heb ik mij weeral te gemakkelijk laten verleiden om toch te kijken :D :D :D

jan

Rallyloverke 15-12-2003 11:04

En het eerste wat ze hun "personeel" gaan leren zal wel ... borstcontrole zijn zeker ... :)

yvdp 15-12-2003 15:41

Quote:

Originally posted by Johan
En het eerste wat ze hun "personeel" gaan leren zal wel ... borstcontrole zijn zeker ... :)
en nadien balbeheersing ;)

Gilles 15-12-2003 17:51

Quote:

en nadien balbeheersing ;)
misschien ook nog rond de kegel spelen? :D :D :D

yvdp 15-12-2003 18:00

zie maar uit daze ni tege de paal stampen :D

Gilles 15-12-2003 18:27

Stretchoefeningen en veel door de kniën buigen hé yvdp :D

sledge 15-12-2003 18:31

Quote:

Originally posted by Gilles
Stretchoefeningen en veel door de kniën buigen hé yvdp :D
Benen sprijden en dan uw enkels vastpakken zonder uw knieën te buigen, goed voor de kuiten (en in dit geval, de supporters :D )

Gilles 15-12-2003 18:33

Quote:

Benen sprijden en dan uw enkels vastpakken zonder uw knieën te buigen, goed voor de kuiten (en in dit geval, de supporters :D )
ah, ge snapte toch de richting dak uitwilde :D ... de kuiten ... :D

yvdp 15-12-2003 18:46

altijd doen wat de supporters willen hé :)
zo stel ik voor om meermaals verse truitjes aan te doen, af en toe wa ijs over hun kop te kappen (om af te koelen van een zware match natuurlijk...;)) en veel goals score! (dan gaan ze zo allemaal op elkaar liggen zo :p)

Maarten 15-12-2003 18:49

ik stel voor dat ik de taktiek bespreek: op de flanken spelen grieten, het spel opentrekken ... ruimte creëren iop de flank en dan snel overschakelen en penetreren door het middenveld en dan is er ruimte genoeg om te schieten

:):)

yvdp 15-12-2003 18:51

en het moet verplicht zijn dat het truitje over hun hoofd wordt getrokken als ze scoren :) zo nekeer op hunnen buik over het gras schuiven mag ook

Scapa 15-12-2003 19:10

Sommige mensen hun fantasie begint serieus op hol te slagen ze :p :D

yvdp 15-12-2003 19:39

af en toe moet da nekeer kunnen hé :)
vooral tijdes de exames dan :)

Gilles 15-12-2003 20:03

Quote:

af en toe moet da nekeer kunnen hé :)
vooral tijdes de exames dan :)

awel, das nu ook mijn gedacht ... en als officiele voetbalcoach van het braziliaanse voetbalelftal zullen wij vanaf nu, net als een team dat af en toe in de belcar uitkomt, met t-shirts van YabYum opwarmen :D

Bah bah ... morgen het laatste examen ... daarna komt het gezonde verstand weer ;)

yvdp 15-12-2003 20:25

idd :)
ikke heb frans, spreken ze dat in brazilië? Anders lijkt het me totaal nutteloos dat ik het leer :)

Mark 15-12-2003 20:33

Quote:

idd :)
ikke heb frans, spreken ze dat in brazilië? Anders lijkt het me totaal nutteloos dat ik het leer :)

Een tentamen frans mondeling kan nooit kwaad :D :D

yvdp 15-12-2003 20:41

hangt ervan bij wie hé ;)
bij die voetbalploeg wil ik dat gerust afleggen hoor :d

Bart.Vandecavey 15-12-2003 21:08

Altijd met jullie voetbal... Guy ge moet uw hand ietske meer naar rechts leggen...

Sennake 15-12-2003 21:25

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
Altijd met jullie voetbal... Guy ge moet uw hand ietske meer naar rechts leggen...
Gij wel gij... dan hoort mijn post en dito foto meteen thuis in de categorie "te censureren" en heeft niemand er iets aan :D

All times are GMT +2. The time now is 12:00.