![]() |
tijden training
kan er mij iemand zegen waar ik eventueel tijden van vandaag kan vinden, ik weet da nie hé, ik was vroeger altijd ter plaatse :( :frusty: nu ja, het kan vlug veranderen.
groetjes vinnie |
zijn er vandaag eigenlijk wel tijden opgenomen??
was het niet gewoon ongechronometeerde training?? ik kan mis zijn eh :D |
als ik me niet vergis begint de timing van RIS morgen. vandaag zal je waarschijnlijk moeten afgaan aan de tijden die geklokt werden aan de pitmuur.
|
kan er iemand die aanwezig was iets vertellen hoe de ultimas het gedaan hebben.. ik las al iets over een brandje of zo.....
|
Quote:
maar ze starten morgen voor hun kwalificatie |
Race 1 New Race festival.
Spijtig de live timing werkt blijkbaar niet. :confused:
|
nu weer wel !
|
Re: tijden training
Quote:
Corvette 1.37. Vipers 1.35 - 1.38 PSI nr 8 1.32. PSI nr 9 1.33. G & A nr 43 1.35 RTM biturbo 1.37. Met sportieve groeten |
Eerste training van het NRF is afgewerkt.
nr 14 is net na de villeneuve van de baan gegaan. De mondeo had te kampen met afgebroken steekas rechts achter. De BMW heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt om de remmen in de rijden. http://www.m-s-e.org/Foto's%202004/f...4/IMG_1686.JPG |
De 14 is precies wel een beetje werk aan.
|
na 1e kwalif, voorlopige pole voor Goossens-Lamot op de Corvette in een tijd van 1.30.550
2e: Kumpen - Longin 3e: Palttala - Van Sande 4e: Hart - Hezemans Vosse - Bouvy voorlopig 7e Go Marc !! :) |
Goossens heeft net 1.30 gedraaid, Kumpen vlak erachter met 1.31
|
ja watte...
|
Hoeveel kost een ticket voor zondag? Speciale prijs (of geen :D ) voor 16-jarigen?
Ik was vandaag in de buurt maar ik had mijn fototoestel niet bij en ik kan er niet tegen om naar zoiets te gaan zonder camera. :+ |
Voor -16 is er STEEDS GRATIS toegang. Identiteitskaart is voldoende .
|
positie
coureurs auto klasse eerste kwal tweede kwal 1 GOOSSENS M LAMOT Franz Corvette C5R GTA 1:30.550 1:29.332 2 KUMPEN A LONGIN B Chrysler Viper GTA 1:31.244 1:30.940 3 PALTTALA M VAN SANDE L Porsche 996 Bi GTA 1:31.801 1:31.289 4 VOSSE V BOUVY F Porsche 996 Bi GTA 1:34.807 1:31.910 5 KUISMAMEN P HASENBICHLER Chrysler Viper GTA 1:35.537 1:32.329 6 HEZEMANS Mike HART David Chrysler Viper GTA 1:34.278 1:32.887 7 COUWBERGHS B Van De HATERD Porsche 996 Bi GTA 1:34.426 1:32.931 8 KUPPENS R UGEUX S Gillet Vertigo GTB 1:35.305 1:33.702 9 MENTEN Jos VERBERGT Tim Porsche 996 GTA 1:34.522 1:33.882 10 MAES Ruben TANGHE O Porsche 996 GTA 1:37.227 1:35.117 snelste T: 14e KENIS Guino SEVERICH G BMW E46 M3 1:37.193 1:41.336 snelste sil: 11e RADERMECKER V MUYTJENS O Ford Mondeo 1:35.366 1:35.938 |
Pole voor goossens, niet echt onverwacht.
Knappe prestatie van BRI Volvo, schitterend geluid en hopen dat hij aankomt. (chique dries ;) ) Wel tegenvallend is de ultima, alsook de TT ik dacht dat de verwachting bij dat team top 10 was. Hezemans had ik wel iets hoger verwacht Het is te hopen dat we morgen een schoon koers zien. |
Is er ergens een volledige uitslag van de kwalifs te vinden?
|
Ik verwachtte ook wel een pole van Marc :) maar dacht toch dat het spannender zou worden met GLPK en met Vosse-Bouvy.
Morgen zal ik er ook zijn om SRT aan te moedigen :D eindelijk nog eens racewagens live zien en horen ... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
iedereen geboren na 1 januari 1990 mag gratis binnen. |
Quote:
Quote:
opzoeken doet geen zeer. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
|
de pole
hier een foto van de pole
http://www.megaforum.be/uploads/uplo.../goossens.jpeg friendly greetz, Vertigo Streiff |
Ik heb de 20 eerste in een mooi gridje in Pdf gezet om makkelijk mee te pakken morgen :)
http://www.renaudkuppens.be/pdf/stgrid3.pdf kan eventueel wel een paar schrijffoutjes bevatten. Bij Gillet was men overigens erg tevreden, eerst GTB, en vooral tussen een pak GTA geweld ! |
Vertrekt Marc Goossens als eerste of werkt hij het tweede deel af?
|
lamot vertrekt en goossens maakt het af heb ik ergens gehoord jd dus..
|
Quote:
|
goossens heeft niet veel moeten afmaken
|
Quote:
|
Ze wisten wel enigzins dat die cardan kon stukgaan...
|
Quote:
|
De laatste twee trainingen was die cardan inderdaad ook al stuk gegaan. En een nieuwe van Amerika kon er niet tijdig geraken na de breuk van vorige donderdag. Dus is er met een snel vervaardigd exemplaar gereden blijkbaar. Hopen dat de nieuwe stukken die van Amerika onderweg zijn (of zouden moeten zijn) beter van kwaliteit zijn.
|
All times are GMT +2. The time now is 16:06. |