![]() |
GP China
In China zijn de voorbereidingen van de teams ondertussen in volle gang:
Er deed al ff het gerucht dat B-A-R de wagen van Davidson in de kleuren van 555 zou spuiten. Zo te zien is dit gerucht ook waarheid: http://images.f1racing.net/large/35397.jpg Op deze foto is te zien dat gewoon de gehele B-A-R crew een andere outfit heeft gekregen, incl Button en Sato. Zouden zij dan ook in een blauwe B-A-R rijden nu? of is er een regel die voorschrijft dat het kleurschema van een wagen niet grondig mag veranderen (buiten de testwagens voor vrijdag dan)? Al heb ik ook deze foto nog aangetroffen: http://images.f1racing.net/large/35340.jpg |
Quote:
|
Deze foto brengt al wat meer duidelijkheid. Button en Sato zullen dus in een witte B-A-R rijden, al lijkt Lucky Strike plaats te moeten maken voor 555.
http://f1.racing-live.com/photos/200.../diapo_030.jpg |
Die van Davidson ziet er wel prachtig uit!
Williams heeft op sommige plaatsen van HP de Chinese naam van het merk staan. |
Die is gewoon af! Dat ze die volgend jaar zo maar gaan spuiten!
|
de wagen van Davidson doet mij denken aan de eerste BAR. (alle, den helft daarvan dan ;) )
|
News flash!
Eddie Jordan gaat dit weekend zelf aan een stuurtje trekken op het circuit. :eek: Onder het motto: liever zelf achter het stuur dan een Nederlander in de muur :D Jordan gaat wel racen maar niet in een van zijn eigen wagens, tijdens het voorprogramma is er een VW Polo race voor bekende gezichten ;) Meer info hier. Er zitten wel enkele leuke namen tussen. Quote:
|
Wow, voor de eerste keer dit jaar wordt het tempo door tijdens de eerste vrije training niet door de Ferraris bepaald!
Quote:
|
De 555 BAR dus de snelste :D
|
De 2de vrije training is nu ook gedaan.
Quote:
|
De motor van Sato moet vervangen worden. Dus 10 plaatsjes naar achter op de grid. Geen ideaal uitgangspunt om de 2de plaats te verdedigingen, hoewel de Renaults een stuk trager lijken in China dan de BARs.
|
Quote:
|
Quote:
Ja B-A-R is goed bezig, mag ik beginnen hopen dat Jenson zijn eerste race dan toch nog dit jaar wint :D Maar bij McLaren hebben ze de juiste set-up ook al gevonden precies. |
schumacher heeft een technisch probleem gekend, en is stilgevallen bij het uitkomen van de pitlane
|
Quote:
Ralf sterk bezig bij zijn wederoptreden... De tijden zakken, nog niet, echt... Villeneuve laat alvats één BAR achter zich. C U |
1 2 Rubens Barrichello Ferrari 1:34.012
2 6 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:34.178 3 9 Jenson Button BAR-Honda 1:34.295 4 12 Felipe Massa Sauber-Petronas 1:34.759 5 4 Ralf Schumacher Williams-BMW 1:34.891 6 8 Fernando Alonso Renault 1:34.917 7 11 Giancarlo Fisichella Sauber-Petronas 1:34.951 8 17 Olivier Panis Toyota 1:34.975 9 10 Takuma Sato BAR-Honda 1:34.993 10 5 David Coulthard McLaren-Mercedes 1:35.029 11 3 Juan Pablo Montoya Williams-BMW 1:35.245 12 14 Mark Webber Jaguar-Cosworth 1:35.286 13 7 Jacques Villeneuve Renault 1:35.384 14 16 Ricardo Zonta Toyota 1:35.410 15 18 Nick Heidfeld Jordan-Ford 1:36.507 16 15 Christian Klien Jaguar-Cosworth 1:36.535 17 19 Timo Glock Jordan-Ford 1:37.140 18 21 Zsolt Baumgartner Minardi-Cosworth 1:40.240 19 20 Gianmaria Bruni Minardi-Cosworth 20 1 Michael Schumacher Ferrari BRON : www.f1.com Schumi heeft zijn weekend niet, dat wisten we al langer. Onder de druk spint hij dan nog eens in de 1ste bocht en zal laatste moeten starten. Ook opvallend de goede resultaten van de Saubers. Greetzz.. Corvetteboy |
Mooie stunt van Schumacher... :D
|
oeh, dit gaat leuk worden :p
|
Villeneuve net voor de Sjumel... :D mijnen dag kan niet meer kapot! :applaus:
|
het was wel grappig om zien hoe ze bij williams een pitstop deden met een wagen zonder piloot :D
|
Toen Ralfke in zijn g.. gebeten was? Da's toch ne raren Hendrik hé, ipv verder te rijden... :rolleyes:
|
mja, toen hij binnenkwam, stonden ze klaar voor Montoya, en hij moest dus wachten tot Monty gedaan had met zijn stop, voor ze hem zouden bedienen. en aangezien hij gespind is bij het binnenkomen, zal hij gedacht hebben dat zijn ophanging der ook nog eens aan was voor de moeite.
|
Best genietbaar deze Chinese GP, althans de eerste helft en de slotfase. Het circuit van Shanghai blijkt ook wel over enige inhaalmogelijkheden te beschikken. Op bepaalde plaatsen is het wel erg bobbelig, vandaar dat Barichello er zich zo "thuis" voelde :)
Rubens was trouwens de verdiende winnaar, hoewel ik net zo graag Button of Raikkönen op het hoogste schavotje had gezien. Kimi heeft het hoogstwaarschijnlijk te danken aan een ietwat foute strategie. Door hem vroeger dan nodig binnen te halen voor de tweede pitstop hebben ze weliswaar een konfrontatie op de baan vermeden tussen de twee kandidaat winnaars, maar volgens mij had Raikkönen beter nog enkele rondjes kunnen doorgaan. Maar kom, het was nu eenmaal anders. Wat Michael bezielde is mij een raadsel, dat akkefietje met Klien leek mij helemaal niet zo "clean", als gevolg mocht de Jaguar opnieuw in zijn kooi terwijl het steigerende paardje van de wereldkampioen lekker verder pirouettes op de baan mocht maken. Had hij dan echt verwacht dat iedereen automatisch voor hem opzij gaat, zelfs als hij slechts in de achtervolging rijdt :confused: Het kommentaar op Sporza kan als deskundig worden omschreven, al vond ik de impressionante uitdrukkingen van Van Hooydonck eerder "irritant" ;) Hij mag zijn zwaar Antwerps aksent wel eens wat oppoetsen, anders mag hij verbannen worden naar de "raddio" :D Het introfilmpje toonde ook aan dat een kombinatie van Vlaanderen Vakantieland met een GP F1 perfekt mogelijk is. jan |
Kom he, dat incident van Schum met Klien was een race incident waarbij Klien gewoon de deur dicht deed!
Hoe je het ook keert of draait, Schum zal het ALTIJD gedaan hebben! FORZA FERRARI! |
Ja, da's waar, Sjumel zou nooit de deur durven dichtdoen... wat hebben jullie toch allemaal tegen de meister, dju toch... :D :D :D
|
Mja, een race incident idd.
Klien leek me vrij beheersd zijn plaats te behouden. Achja, ik heb hem ni gemist vanvoor, de schumacher. Aangename GP gezien, verdiende winnaar en een enorm schoon circuit vond ik. |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 01:09. |