De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Aankondigingen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=46)
-   -   De 5e Paddock Live Quiz 2009 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=18300)

Werner333 17-01-2009 00:04

De 5e Paddock Live Quiz 2009
 
1 Attachment(s)
http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1232279056

Op 28 februari 2009 is het weer zover: De Paddock autosport live quiz.

Noem het het broertje of zusje van de online quiz maar dan veeeel minder moeilijk en in plaats van thuis alleen achter de PC naar antwoorden te zoeken, doe je dit nu met je kameraden tegen tegenstanders van vlees en bloed die in dezelfde zaal knokken voor de overwinning.

De quiz bestaat uit 10 rondes van 10 vragen. Iedere ronde is opgebouwd rond een centraal thema dat je ook moet raden en waar extra punten mee te verdienen zijn.

Begint het te kriebelen? Alle details van wat, waar en hoe lees je op www.depaddock.net/quiz.

We bieden ook weer een quizmenu aan zodat je thuis niet snel snel iets moet eten, maar je dat rustig met je teamgenoten kan doen.

Praktisch:
De Paddock Live Quiz.
28 februari 2009.

Deelname prijs: €5 per persoon.
Clubleden De Paddock vzw gratis.

Teams van 4 personen.
Inschrijvingstafel open vanaf 19.00 uur.
Aanvang quiz: 20.00 uur.

Inschrijven? Mail naar 333sp@telenet.be
Vermeld teamnaam en contactpersoon.

Je bent ingeschreven na het ontvangen van een bevestigingsmail.

Quiz menu: (€19 pp zonder dranken)
Vermeld aantal en vis of vleesmenu bij je inschrijving.

Dagsoep
---
Pangasiusfilet met rode pestosaus, warme groentjes en kroketjes
OF
Varkenshaasje met graanmosterdsausje, warme groentjes en kroketjes
---
Dame Blanche

Teams die reeds ingeschreven zijn:
  1. Haspengouw Racing Team
  2. De Bokkenrijders
  3. Scuderia-Maaseik
  4. Quizpoezen
  5. De Old Timers
  6. Team Pompierke
  7. Skylimit 1
  8. Fanclub Marc Goossens 1
  9. Fanclub Marc Goossens 2
  10. De Lamzakken
  11. De Kluis 1
  12. Damamaho-automobilia.net 1
  13. Damamaho-automobilia.net 2
  14. Team VDHB
  15. De Musketiers
  16. De Kluis 2
  17. Skylimit 2

Baron 17-01-2009 00:26

Het Haspengouw Racing Team komt zijn titel verdedigen ! :gas:

Sennake 18-01-2009 13:34

Eddy Smolders heeft me gebeld om "De Bokkenrijders" ook weer in te schrijven. Dat is bij deze gebeurd.

Guest 18-01-2009 20:46

Ik zou wel mee willen doen,maar wie wil mij in zijn team???
Verleden jaar heb ik ook meegedaan en heb toen een team gevonden,maar hoe heette die mannen weer???
Als er een team is van de modelbouw die mij als teamlid willen laat het me weten.:bye:

Jan 19-01-2009 20:24

Quote:

Originally Posted by Racer (Post 242712)
Verleden jaar heb ik ook meegedaan en heb toen een team gevonden,maar hoe heette die mannen weer???

Die mannen heten de Quizpoezen, doen dit jaar opnieuw mee, maar de kat die vorig jaar van huis was is weergekeerd.....en dus zal je best trachten elders onderdak te vinden.

Mark 20-01-2009 00:40

Team Pompierke is er weer bij onder de bezielende leiding van ons aller Bob. We gaan voor deelname met de olympische gedachte :)

Belle 20-01-2009 00:52

Dit jaar heb ik eindelijk eens geen overlappingen met andere events, dus ik plan ook zeker af te komen. Eens zien of ik nog mijn maatjes kan vervoegen...

A.J. 20-01-2009 01:15

skylimit zal ook van de partij zijn...
eens zien wie ik in mijn team neem...

Jan 20-01-2009 08:52

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 242801)
Team Pompierke is er weer bij onder de bezielende leiding van ons aller Bob. We gaan voor deelname met de olympische gedachte :)

Zolang Bob z'n kleren maar aanhoudt :+

hohohavermans 20-01-2009 08:59

Schrijf voor de fanclub Marc Goossens ook maar 2 ploegen in :champagne:Wij gaan voor een podiumplaats:champagne:

Sennake 20-01-2009 17:27

Ik heb het overzicht van de inschrijvingen toegevoegd aan de eerste popst uit deze thread. Graag ook meedelen wie er met zijn team zou willen deelnemen aan de Paddock Quiz maaltijd!

Raceboy 20-01-2009 18:42

Ik dacht dat The old timers ook al ingeschreven waren?

Belle 20-01-2009 19:33

Quote:

Originally Posted by Sennake (Post 242825)
Ik heb het overzicht van de inschrijvingen toegevoegd aan de eerste popst uit deze thread. Graag ook meedelen wie er met zijn team zou willen deelnemen aan de Paddock Quiz maaltijd!

Sennake, wanneer vangt de maaltijd aan? Ik neem aan vóór 20 uur ergens. Kwestie van te weten hoe laat ik hier vanuit Nevele moet vertrekken.

En nog een vraag. Is het mogelijk om enkel een maaltijd zonder soep en dessert te bestellen? Of wordt het dan te 'ingewikkeld' met de betaling?

Sennake 20-01-2009 20:24

Quote:

Originally Posted by Raceboy (Post 242826)
Ik dacht dat The old timers ook al ingeschreven waren?

Jullie stonden al op de site (net als Scuderia-Maaseik), maar nog niet in deze post. Dat is bij deze rechtgezet. ;)

Sennake 20-01-2009 20:35

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 242829)
Sennake, wanneer vangt de maaltijd aan? Ik neem aan vóór 20 uur ergens. Kwestie van te weten hoe laat ik hier vanuit Nevele moet vertrekken.?

Daar staat niet echt een uur op; hangt een beetje af van de mogelijkheden van je teamleden. In elk geval is het niet noodzakelijk dat alle teams tegelijk aan tafel gaan, maar liest wél alle teamleden van één team, dat maakt het wat aangenamer en makkelijker voor de bediening. Laat ons zeggen dat alle teams die willen eten ergens tussen 17.00 uur en 19.00 uur aan tafel gaan zodat de quiz op tijd kan beginnen, maar we kijken niet op een minuutje ;)

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 242829)
En nog een vraag. Is het mogelijk om enkel een maaltijd zonder soep en dessert te bestellen? Of wordt het dan te 'ingewikkeld' met de betaling?

Dat wordt moeilijk. Uiteraard staat het je altijd vrij om je soep en dessert door te geven aan een teamlid met grote honger. De quizmenu is namelijk een arrangement van de Kluis dat we zonder enige winst te nemen aanbieden aan onze teams, vandaar dat we er ook niet veel kunnen aan veranderen...


All times are GMT +2. The time now is 00:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.