![]() |
FIA WTCC Monza, round 1
De eerste free practice zit erop, Andy Prialx staat maar weer eens bovenaan ;) Uitslag is hier te vinden: http://www.msttiming.com/singlesessi...nd=round01.gif
De Chevy's zijn op dit moment de langzaamste fabriekswagens, die Duitse Focussen zullen we maar even buiten beschouwing laten. Tijden zijn gezet op een natte baan.........dus dat wil nog niet alles zeggen. Vanmiddag op Eurosport kijken naar de eerste beelden. |
33 wagens: toch een overweldigend succes!
Vraag me af waarom De Micheli wel en Colciago niet als Independant wordt aangeduid? Eerste vrije training zegt uiteraard niet veel, zeker gezien de weersomstandigheden. |
Quote:
|
[
Vanmiddag op Eurosport kijken naar de eerste beelden.[/QUOTE] Ik kan niets terugvinden dat er vanmiddag al iets op Eurosport word uitgezonden De eerstvolgende uitzending gaat pas door om 19u 30 ? Met sportieve groeten |
Qualif :
1 & 2 Mullers, 3 Garcia, 4 & 5 Tarquini & Farfus, 6 & 7 Rydell & Gené, 8 & 9 Giovanardi & Thompson : Als Alfa-fan verontrustend aangezien de Alfa's op Monza op hun best horen te zijn dankzij hun hoge top... Hopelijk zat't weer er voor iets tussen . Uitslag staat op fiawtcc.com bij results Qualif. Monza . |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Zojuits de warm-up gezien.............miljaar die Focussen glijden alle kanten uit bij het aanremmen. Daar is werk aan de winkel ;)
Overigens lieten ze ook een samenvatting zien van de Alfa 147 race op zaterdag. Ondanks dat de "gevaarlijke" Nederlanders verdwenen zijn uit deze cup was de crash in het begin tussen ene Heino en Fantini er niet minder om. Bij het aanremmen voor een van de chicanes was er voor de leider van de wedstrijd geen probleem, de nummer 3 verloor zijn wagen en ging achterwaarts door de chicane.............bij het uitkomen torpeerde deze de wagen van de leider. Een ouderwetse T-bone actie, achterwaarts door de chicanes is op Monza dus sneller dan de reguliere wijze :D |
Via www.fiawtcc.com kan je live timing aanklikken ; nu heb je de uitslag vd WarmUp nog dadelijk de Race timing Live .
Is 't geen idee om in de Wheels ook Wtcc en Fia Gt van €urosport 1 & 2 Live op groot scherm te geven Andy ? Lokt wel klantjes vermoed ik ; dan kom ik daar kijken en zeg ik Canal+ abo op . |
Over weinige ongeblikken de start :gas:
Will be close :D |
Op z'n minst een discutabele move van Farfus...
|
Garcia heeft daardoor z'n race verloren....
Maarja, that's racing ;) |
Quote:
|
Quote:
Colciago jammer genoeg hard de muur in net. Mooi treintje vooraan :crazy: |
All times are GMT +2. The time now is 00:44. |