De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Karting (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=43)
-   -   MAK 2005: wie wordt kampioen (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11784)

Speesman 27-11-2005 02:33

MAK 2005: wie wordt kampioen
 
Het MAK kartingkampioenschap nadert zijn einde, er is nog 1 race te rijden (in JPR).
De stand in het kampioenschap ziet er als volgt uit:

1. Calamitas Racing 1
2. Calamitas Racing 2

Het verschil tussen beide ploegen is nu 6 punten, beiden hebben hun joker al ingezet en hun schrapresultaat gebruikt.

Welke scenarios kunnen we nu hebben:
A) Calamitas 2 wint en Calamitas 1 doet niet beter dan een 5de plaats:
-> Calamitas 2 wint (meer punten)

B) Calamitas 2 wint en Calamitas 1 wordt 4de:
-> gelijk aantal punten, maar Calamitas 1 wordt kampioen omwille van meer 2de plaatsen

C) Calamitas 2 wint en Calamitas 1 wordt 2de of 3de:
-> Calamitas 1 wint (meer punten)

D) Calamitas 2 wint niet, en Calamitas 1 eindigt meer dan 3 plaatsen lager (bv. 2de en 6de)
-> Calamitas 2 wint (meer punten)

E) Calamitas 2 wint niet, en Calamitas 1 eindigt max 3 plaatsen lager (of beter)
-> Calamitas 1 wint (meer punten of meer overwinningen bij gelijk aantal punten)

-> klein voordeel voor Calamitas 1 dus, maar Calamitas 2 is normaal iets sneller in JPR. Het wordt dus nog spannend!!!

Speesman 27-11-2005 02:36

Oei, klein foutje. In de poll moet de 2de optie uiteraard Calamitas Racing 2 worden. Was iets te snel met het intikken.
Kan iemand dit wijzigen (zie niet direct hoe ik dit moet doen).

Werner333 27-11-2005 12:21

Heb het aangepast.

flugel 28-11-2005 20:50

Wie er MAK kampioen wordt? Ik denk niet dat je kan spreken van een MAK kampioen, een kampioen van een heel seizoen karten in een competitie georganiseerd door Giovanni, dat wel...

Welke autorenstal organiseert zijn jaarlijks kampioenenviering op dezelfde avond van de afsluiter van zijn kartkampioenschap?? Het is vrij duidelijk dat wij niet aanzien worden als leden van de MAK...

Dit moest me echt van het hart.

Speesman 28-11-2005 22:10

Ja, dat viel me ook wel op. Dacht al dat die 17de december me bekend voorkwam ...

ydg 29-11-2005 09:06

Beste MAKker,

Zoals je als algemeen deskundige ongetwijfeld weet is het kiezen van een datum in de eindejaarsperiode vooral zoeken naar een compromis. Voor onze vereniging werd 17 december als beste oplossing naar voor gebracht, temeer er op 10 december nog een paar oriëntatielopen en rittensporten vielen.

Wij vroegen aan onze verantwoordelijke karting om de mogelijkheid te bekijken zijn datum te wijzigen. Dixit Giovanni werd met een aantal deelnemers overlegd 17 december te behouden, omdat hun planning vast lag, en omdat JPR niet vrij was op een andere datum.

Bovendien ergerde je je een paar jaar geleden mateloos aan het feit dat de cel karting haar trofeeën wou uitrijken tijdens de kampioenenviering. Jonge, kartende MAKkers hadden immers helemaal het geld niet om zo'n duur feest bij te wonen.

Het is niet de bedoeling van onze vereniging de integriteit van haar leden in twijfel te trekken. Wij rekenen op een positieve ingesteldheid en eventuele alternatieve voorstellen, niet telkens op een modderbad van de zelfde volwaardige leden.

Met sportieve groeten.

flugel 29-11-2005 15:58

Quote:

Originally Posted by ydg
Beste MAKker,

Zoals je als algemeen deskundige ongetwijfeld weet is het kiezen van een datum in de eindejaarsperiode vooral zoeken naar een compromis. Voor onze vereniging werd 17 december als beste oplossing naar voor gebracht, temeer er op 10 december nog een paar oriëntatielopen en rittensporten vielen.

Wij vroegen aan onze verantwoordelijke karting om de mogelijkheid te bekijken zijn datum te wijzigen. Dixit Giovanni werd met een aantal deelnemers overlegd 17 december te behouden, omdat hun planning vast lag, en omdat JPR niet vrij was op een andere datum.

Bovendien ergerde je je een paar jaar geleden mateloos aan het feit dat de cel karting haar trofeeën wou uitrijken tijdens de kampioenenviering. Jonge, kartende MAKkers hadden immers helemaal het geld niet om zo'n duur feest bij te wonen.

Het is niet de bedoeling van onze vereniging de integriteit van haar leden in twijfel te trekken. Wij rekenen op een positieve ingesteldheid en eventuele alternatieve voorstellen, niet telkens op een modderbad van de zelfde volwaardige leden.

Met sportieve groeten.

Lange tenen?
Jij zit dingen te schrijven die ik niet gezegd heb, ik wil helemaal geen polemiek starten of wat dan ook. Ik krijg een mail waar in staat dat er op 17 december een kampioenviering is van de MAK terwijl er op diezelfde dag een wedstrijd geprogrameerd staat van het kartkampioenschap. Een datum kiezen is inderdaad moeilijk (ook voor een deskundige zoals ik). Maar aan ons, en ik denk, aan nog verschillende andere teams is niks gevraagd ivm het verschuiven van de datum van de karting.

En aangezien ik toch altijd een modderbadje maak volgens u, heb ik liever dat je dat rechtstreeks in mijn gezicht zegt, want dit is heel zwak. In het vervolg zie ik een persoonlijke aanval op mijn persoon liever via mail dan op een openbaar forum.

ydg 29-11-2005 16:21

Je hebt gelijk. Lange tenen. Te snel, ondoordacht en tactloos gereageerd. Mijn verontschuldigingen. Niet autosport-gerelateerde uitspraken horen niet.

Speesman 29-11-2005 17:02

Nu dit opgehelderd is, kunnen we terug on-topic gaan.

Namelijk: wie wordt kampioen in de MAK-karting dit jaar? Zowiezo een Calamitas team, en dat vind ik als Calamitas bestuurslid uiteraard zeer leuk! :)

senna's kingdom 29-11-2005 21:35

als het kan doe ik misschien de race van jpr mee.
om dan te besluiten welk kampioenschap ik volgend jaar ga kiezen.
weet iemand hoe laat de race van start gaat dan?

Raceboy 29-11-2005 21:43

Quote:

Originally Posted by senna's kingdom
als het kan doe ik misschien de race van jpr mee.
om dan te besluiten welk kampioenschap ik volgend jaar ga kiezen.
weet iemand hoe laat de race van start gaat dan?

kijk is op http://users.skynet.be/makkarting daar vind je alle info over de timing enzo.

Speesman 29-11-2005 22:59

Hou er wel rekening mee dat je 20 euro lidgeld zult moeten betalen, ook al rijd je maar 1 race mee. Dat maakt het misschien vrij duur voor 1 race.
Maar je bent zeker welkom, en zeker snel genoeg :gas:

senna's kingdom 29-11-2005 23:05

thanks,ik heb me al ingeschreven.
ik heb al een email gehad van giovanni.
dus t'zal petet zijn :bye: .
en speesman,ik zie u regelmatig op een forum maar ik weet nog steeds niet wie je bent.misschien tot dan.

Speesman 30-11-2005 02:07

OK, ik zal me dan wel eens voorstellen. Want ik heb u wel al gezien, oa de zondag nog. Tot dan (want doe ook mee aan deze race, weet wel nog niet bij welk team :) ).

senna's kingdom 30-11-2005 18:54

enkel rijden,het is toch maar een race van een uur.is toch best te doen?
zeker nu het niet zo warm meer is als de zomer.is goed voor de conditie en heel leerzaam.gewoon op u tanden bijten.
ik dacht hier al gelezen te hebben dat ge zondag ook op de GP was.
maar een 70tal racers en dan is het ook moeilijk om iemand er uit te vissen die je niet kent.


All times are GMT +2. The time now is 11:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.