![]() |
Rode racewagen ? ! ? !
Eigenlijk was deze vierwieler mij donderdag 6 december reeds opgevallen, maar achteraf heb ik daar dan eigenlijk geen aandacht meer aan besteed. Tot ik plots een mail kreeg uit Nederland, met de vraag of ik soms op 6/12 foto’s had gemaakt van een rode racewagen. De heer Robbert Visser vermoedelijk eigenaar maar zeker piloot van deze SAKER SVS Sprint GT had mijn e-adres via DE PADDOCK en lees regelmatig het verslagje over de donderdag training. Op mijn vraag voor welke discipline deze wagen bedoelt was, kreeg ik volgend antwoord: BELCAR, SuperCarCup, Interserie, Zomeravond competitie en de Castle Combe GT serie. Verder wist de heer Visser mij nog te vertellen dat het eigenlijk om een prototype en promotie auto gaat en dat hij in zoveel mogelijk klassen als gast deelnemer gaat fungeren. De test ritten van 6/12 waren feitelijk een primeur voor Zolder, en deze foto’s in feite een primeur voor DE PADDOCK.
Nog een vraagje van de heer Visser: wat zijn u indrukken over deze wagen ??. Uw impressie mailen naar Robbert Visser http://user.online.be/~werner.pessen...s/Foto029a.JPG http://user.online.be/~werner.pessen...s/Foto030a.JPG |
ik zien geen fotos. ligt da aan mij ?
|
nopes, ik zie ze ook ni...
heb al gekeken wa er aan kon zijn, maar geraakte er ni wijzer uit. |
Sorry, fotokes komen zo
:frusty: De fout zit waarschijnlijk bij mij. :frusty: Ik heb die URL's gekregen van 'werner333' en het is plausibel dat er ergens een foutje in zit. Even geduld aub.
Sorry, fotokes komen zo. |
Stuur me anders die foto's eens. Waarop is ie gebaseerd? Want in Belcar moet het een productiewagen zijn. Het is toch niet die D'Ieteren gesponsorde rode Porsche 966T?
PJ |
|
Sorry. Er stond een foutje in de links die ik naar Rrubinio heb gemaild. Heb het even in orde gebracht.
Mijn verontschuldigingen. |
nog nooit gezien die wagen.
|
Whoohahaha, Zomer AVond Competitie...............als ie net zo snel is als dat ie eruit ziet dan heeft ie het hele veld op twee rondes gedubbeld................
Maar qua tactiek dus hetzelfde als de Stealth, wat promoraces in Belgie, Spanje en Frankrijk.......en dan maar hopen dat het verkoopt. Wederom een primeur :) , maar hij ziet er nogal "plastic-achtig" uit. Maar dat is natuurlijk mijn mening....................... Zie hem trouwens niet op de lijst van de Belcar staan............. |
*Drool*, assem etzelfde geluid maakt dan ik verw da em ga maken... :)
Bedankt trouwes voor de mail, ronald |
SAKER SVS GT
Specificaties Saker SVS GT
Dit project is opgezet om een betaalbare sportauto te bouwen die competatief ingezet kan worden in diverse race klassen. De nadruk ligt betrouwbaarheid en natuurlijk uitstraling. Op basis van deze GT komt op korte termijn ook een open versie beschikbaar de SPRINT. Met vriendelijke groeten, Robbert Visser |
Bedankt Robbert, en welkom op "De Paddock".
Hopelijk kun je ons een beetje op de hoogte houden van de resultaten en ontwikkelingen van de auto. |
SakerMotorsport.website?
|
Welkom SakerMotorsport.
Succes met al je plannen en hope to see you soon. C U |
Toffe wagen, trekt een beetje op een kruising tussen een F50 GT en een 333SP (voor mij toch). Zou een mooie afwisseling zijn voor in de Belcar. Het gewicht moet dan wel nog drastisch naar boven 1100 kg voor GTA, stel voor om een staalplaat van een paar cm's dik op de vloer te leggen zodat het zwaartepunt perfect in het midden van de wagen ligt en extreem laag.
|
All times are GMT +2. The time now is 00:56. |