![]() |
Stopt Schumacher na dit jaar? Ferrari maakt het coureursduo 2007 bekend na Monza
Als de beruchte Bild kan speculazen, dan kunnen wij dat ook ;)
Quote:
|
Ik heb Neen gelukkig niet gevote.
Ja idd. ik ben zo'n echte Schumi fan tot het einde. En dat 'einde' moet voor mij niet na dit seizoen zijn hoor;) |
hopelijk : ja, eindelijk...
|
amai, de meningen zijn voorlopig goed verdeeld.
Enkele maanden geleden zou ik zeker gezegd hebben dat hij er nog een jaartje bijdoet. Maar 't begint er meer en meer op te lijken dat het toch genoeg geweest is. Zelf ben ik nooit fan geweest, integendeel (te begrijpen als Hill fan :)) Dus voor mij is het "ja, eindelijk ..." Al ben ik er me wel van bewust dat het voor de F1 (fans) een hele verandering zal zijn ... |
voor mij is het "ja"
die eindelijk moet er niet bij, voor mij. de saaie jaren zijn voorbij. vorig jaar deed hij niet mee, en dit jaar maakt hij het kampioenschap spannend. moesten we nog 2005 zijn, zou ik ook "eindelijk" zeggen, maar nu ben ik eigenlijk wel blij dat hij er is. |
Ja, eindelijk. Hier zit ik al op te hopen sinds 1994...
Gisteren (woensdag) om 10.00 uur hoorde ik trouwens net het einde van het radionieuws, waarop gezegd werd "... maar Michael Schumacher heeft hiervoor bedankt." Iemand enig idee waarvoor hij nu al bedankt zou kunnen hebben? Aangezien hij zijn besluit ivm met ferrari nog niet bekend gemaakt heeft veronderstel ik dat hij een aanbod van een ander team afgeslagen heeft? |
Ik heb op " ja " gevote .
Als hij dit jaar 1ste of 2de wordt in het kampioenschap het blijft mooi om zo te eindigen . |
68% zegt al ja, begint er al op te lijken :D
Ja: eindelijk... dus. Ik zit hier al op te hopen sedert dat hij na 1 koers bij Jordan al verhuisde naar Benetton. |
Vote: nee ...
Omdat ik Schumacher-fan ben van het eerste uur. Enerzijds, het zou een mooi moment zijn om te stoppen. Het wijst ook in die richting ... Renault heeft zijn rijders voor volgend jaar, dus als Raikkonen weg wil bij McLaren zal het naar Ferrari moeten zijn. En eerlijk is eerlijk ... een duo Schumacher-Raikkonen, het zou geweldig zijn, maar ik zie het niet gebeuren. Anderzijds, zou hij het zomaar afstappen zonder een "afscheidstournee" voor zijn fans? Ik weet het niet, uitsluitsel over 72 uur :) |
Quote:
|
Neen! Ik denk dat hij nog volgend seizoen rijdt en er dan mij kapt. Spijtig want ik ben alles behalve een Schumi-fan. Hij heeft veel te veel controversiële maneuvers gedaan tijdens zijn carriere om een levende legende te zijn (in mijn ogen toch...)
|
ja, eindelijk... hopelijk verlost van strekentist nr 1 :bye: . Hopelijk gaat kompaan Brown :bye: ook mee, Todt mag nog wat blijven, al was het maar om zijn vriendin af en toe nog eens te zien :D
|
Neen, hij gaat zijn 8ste titel verdedigen.
|
Quote:
|
Als Raikkonen komt,dan stopt Schumacher,je kan een man als Kimi geen tweede man maken,en op zijn doos krijgen van Kimi wil Schumacher niet riskeren denk ik,zou trouwens zijn eerste teamgenoot zijn van dat kaliber denk ik.
|
All times are GMT +2. The time now is 23:47. |