![]() |
Scale World 2007 - 09 september 2007 - KMK Geel
KMK Geel - Kempense Modelbouwclub - organiseert op 09 september 2007 hun jaarlijkse modelbouwbeurs en -wedstrijd: "Scale World 2007".
Waar? Technisch Instituut St-Paulus Kruisven 25 2400 Mol Info? www.kmk-scaleworld.be We gaan er met een clubstand deelnemen en zullen wellicht ook aan de wedstrijd meedoen, nietwaar. ;) In de loop van de komende dagen zorg ik ervoor dat het inschrijvingsformulier met onze gegevens de bus opgaat. De wedstrijd. Ook nu blinken de auto/moto categorieën weer uit in hun minimalisme. Dit zijn ze: Burgervoertuigen en motoren BV1 Competitie BV2 Civiel BV3 Vrachtwagens en zwaar materieel We hebben dus, in tegenstelling tot de militaire cat'en, geen recht op diorama's of een categorie "Straight from the Box". Ook Masters is niet voor ons weggelegd, maar soit, we laten het niet aan ons "petrolhead" hartje komen en zullen tóch deelnemen. Meer details hieromtrent volgen later nog. |
Normaal gezien zijn "jr" en ik van de partij. ;)
|
Met nog een goeie maand te gaan, tijd om één en ander organisatorisch op poten te zetten. En aangezien er voor zondag 09 september geen modelbouwbijeenkomst meer is, zullen we alle afspraken en praktische zaken in deze thread zetten.
Ik heb dus de deelname van De Paddock Modelbouw bevestigd en een stand gereserveerd van 10 meter. Inderdaad, 10 meter en wel omdat we tijdens onze tentoonstelling in Leopoldsburg met 6 meter behoorlijk krap zaten. Er vanuit gaande dat we ook nu weer een gelijkaardig aantal modellen zullen meenemen, moet die 10 meter voldoende zijn. Wanneer, om hoe laat en waar? - Zondag 09 september 2007 - Opbouw van de stand begint om 08.00, dus de mensen met modellen, dan graag op post. - Technisch Instituut St-Paulus, Kruisven 25, 2400 Mol - www.kmk-scaleworld.be Wat hebben we nodig? - Tafellakens - Nismo brengt deze mee - Display spiegels - Nismo brengt deze mee - De Paddock Modelbouw tafel logo - Guido brengt deze mee - De Paddock Modelbouw folders - Guido brengt deze mee - De Paddock Modelbouw kledij - zie volgend bericht - Verlengkabels - Guido brengt deze mee - Modelbouwtafellamp - Guido brengt deze mee - Modelbouwgerief - iedereen die wat wil bouwen die dag, brengt zijn gerief maar mee - Modellen - iedereen die modellen wil tentoonstellen, gelieve in deze thread aan te geven welke, zodanig dat we een idee hebben van de tafelinvulling enz. Modellenlijst: Guido: 7 stuks op 1/24 Tom21: 5 stuks mix van 1/24 & 1/12 ... ... Moest ik nog wat vergeten zijn, post het maar in de thread, dan vul ik wel aan. Alvast bedankt en tot dan!! |
De Paddock Modelbouw kledij.
Zoals reeds eerder aangegeven in deze thread: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=15613
zullen de hemden en polo's tegen die tijd wel klaar zijn. Maar aangezien er geen meeting meer is voor die tijd, zullen we de kledij meebrengen naar de tentoonstelling in Geel. Diegene die niet naar Geel kunnen komen, zullen nog een weekje moeten wachten op hun kledij tot de meeting van 14 september. Graag dus ook bevestigen in deze thread als je komt (ook zonder modellen) zodanig dat we je kledij dan kunnen meebrengen. |
Ik kom mee de stand bemannen, samen met "junior".
En ik breng mee: -tafellakens -spiegels -modellen (moet eens kijken welke,maar ik zal er wel er genoeg meenemen) -junior (als hij braaf is :p) -goed humeur :D :+ |
Ik denk dat ik ook ga komen. Moet nog even kijken met het werk enzo, maar gaat normaal wel lukken. Dan kan ik eindelijk ook nog eens aan modelbouw doen.
Tom |
Quote:
Dus Johny, als je er toch "genoeg" meebrengt, veronderstel dat ge al uw kasten gaat leegmaken? |
Ik breng 7 modellen mee op 1/24ste.
|
Ik breng een stuk of 5 modellen mee. Moto's 1/12 en auto's 1/24. Of mogen het er ook meer zijn?
Tom |
Quote:
|
Quote:
Ik zal eens kijken, ongeveer een 20-tal modellen zal ik meenemen en jr zal ook wel een aantal easy-kits willen showen. |
Quote:
Quote:
Op 1/24ste allemaal veronderstel ik? De easy's zijn op 1/32ste, dus da's ok. |
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Mijn nonkel, Raymond, ging misschien ook nog meegaan met enkele modellen... Hij ging me nog iets laten weten. Tegen wanneer moet het geweten zijn?
Tom |
All times are GMT +2. The time now is 22:09. |