![]() |
Modelbouwmeeting 8 juni 2007
Als ik met niet vergis is het vrijdag aanstaande weer "bonte avond" ten huize Wheels.
Ik zal in ieder geval nog eens op tijd zijn en -geld meebrengen om de laatste 3 vitrinekastjes te kopen -een model meebrengen voor Flame zodat zijn decalfabriekske kan blijven draaien |
Ik zla er ook zijn. Moeten de polo's besteld/betaald worden vrijdag?
Tom |
Mijn nonkel komt ook. Kan iemand hem het drybrushen eens voordoen? Ik zei hem dat er wel iemand bereid zou zijn het eens voor te doen...ja toch? :) :cool:
Tom |
Ik zal ook weer komen.
Dan kunnen DE PADDOCKERS :fight: mijn slotracer herstellen. Groeten WALTER:gas: :gas: :gas: BMW ...Kraftbayers! |
kom ook:gas:
|
Quote:
|
I'll be there ...
|
count me in
|
Ik om kook. :D
Volgende agendapunten moeten we doornemen: - Deelname aan beurs IPMS Tienen van 17 juni 2007 - Verdere deelnames aan beurzen - Clubkledij - afronding van de bestelling en iedereen graag betalen - Modelbouwmeeting Juli 2007 - Praktijkdemo 1: dry-brushen (op aanvraag) - Praktijkdemo 2: paneellijnen, uitkrassen en inkleuren (ook op aanvraag) - Praktijkdemo 3: herstellen van schade die we veroorzaakt hebben aan een concurrent tijdens het slotten :D - Update ivm de website - varia |
Ik zal er zijn.
|
Ik zal ook van de "goeie partij" zijn, misschien haal ik 20u niet (kom vanuit Gent :gas: ) kunnen daarom de praktijkdemo's in het laatste deel van de avond gegeven worden? :rolleyes:
Thanks Petter |
Ik kom ook.Bart kom ik je oppikken?
|
Quote:
|
Quote:
|
Voila, en na dit statement vermoed ik al op wie ge zondag zult gaan stemmen ...:+ :p
|
All times are GMT +2. The time now is 17:04. |