![]() |
DTM 2008, de aanloop .....ditjes en datjes.
De eerste voorlopige kalender is bekend:
Quote:
|
Mark, die kalender is al bijna vier weken bekend (http://www.autosport.be/news/10346.awm)
|
Als die kalender zo blijft: :applaus: :gas: :bye:
|
Peugeot in DTM?
Quote:
Een 3e fabrikant heeft DTM hard nodig, echter eerst zien dan geloven. Van Toyota/Lexus is ook niks meer vernomen. |
oh blijkbaar doet opel al niet meer mee :d
|
Quote:
ik vind het dtm toch redelijk goed mee vallen met 2 merken.. ook al had ik opel er nog graag bij gehad.. :rolleyes: |
Quote:
|
Dan maar hopen dat Schumi komt? ;)
Kvraag me trouwens af waarom BMW niet DTM komt rijden ipv in dat WTCC te blijven hangen :crazy: |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Naast misschien wat oud zeer uit de jaren '90 is BMW volgens mij actief in het WTCC (of beter gezegd in Super 2000 kampioenschappen en series als DSC, VLN en Britcar) omdat men wagens kan verkopen aan klanten. Van de oude 320i hebben ze er meer dan 100 verkocht en van de 320si ook al meer dan 40. Kassa! Op die manier is BMW in veel landen actief zonder dat het ze zelf geld kost. |
Quote:
|
De Audi lineup is gedeeltelijk gekend:
3 piloten moeten nog door Audi gekozen worden na evaluties in december en laatste piloot wordt door Futurecom gekozen (meeste euros dus). |
Ickx wil geen nieuw contract denk ik.
En DTM, pfff, ik weet ni. De laatste jaren is dat kampioeischap zo goed als dood voor mij. Al wat er daar nog gebeurt is het rammen van het andere merk, het zoveel mogelijk hinderen door vreemde pitstoptechnieken en de uitslag vervalsen door pitorders. Nu nog een spionageschandaal en het is Formule 1 |
Reglementswijziging, zowel sportief (teamorders) en technisch (goedkopere wagens), zijn op komst :rolleyes:
|
All times are GMT +2. The time now is 20:34. |