![]() |
effie een leuke anekdote ivm het forum
ieder forum bestaat uit een massa gegevens, gegevens in een database!!
Elke database moet op tijd en stond geback-upt worden!!! Groot was mijn verbazing toen ik zag hoe groot die back-up ondertussen geworden is!!! ik heb dus zonet een sql dump gedaan, waarbij alle gegevens van de database in een txt-bestand worden gezet!!! de grootte van dit txt-bestand bedraagt ondertussen 3,57 Mégabyte. Diegenen die een beetje thuis zijn in de computers zullen weten dat dit zeer groot is!!! Kheb zonet het bestand ook eens geopend in Word, waarna het beroemtste microsoft prog bijna begon te flippen!!! Het geen wij dus met zijn allen de voorbije 2 weken hebben ingetypt bedraagt dus de zalige hoeveelheid van 1291 pagina's text!! Voor diegenen die me niet geloven, ik wil het bewuste bestand altijd wel eens doorsturen zene!!! ik vond dit wel een plezante anekdote om effie mee te delen!! airco |
mijnen word flipt ook bij vree grote bestanden, mor kdenk eerder dat het aan de pc ligt, en al zijn fouten :D :D :D
|
bwa een documentje van 1290 pagina's zulde gij nie direct hebben zekers!!!
airco |
als we zo blijven voortdoen kunnen we misschien ooit nog het dossier van de bende van Nijvel bijhalen;)
|
bwa het moet nu wel gezegd dat het grootste deel alle initialisaties van de forums' zijn zene, en nie de thread's!!!
dus vanaf nu zal het normaal wel ietske trager gaan!!! khoop het toch alvast, kzou binnenkort nie graag 100 MB gaan back-uppen met ne mysql-dump!! airco |
Eindelijk terug
Eindelijk terug geraakt. Eergisteren had ik mijn '"tijdelijke internet bestanden' gewist, met als gevolg dat ik niet meer automatisch inlogde telkens ik hier langskwam. Thanks airco om mijn gegevens op te sturen (ik zal ze nooit meer vergeten).
En bedankt voor de verjaardagswensen gasten. |
1290 is idd ni min.
kgaan volgfend jaar een eindwerk maken. De mens en zijn Omgeving :) De leerkracht zal lachen me 1290 blz :) |
Of neem anders eens een paar pagina's over uit de pits : 'Shizofrenie in Vlaanderen', starring Fluke :)
|
Mjah, daar krijgt ge idd ook een dik boek mee vol, wel rekening mee houden dat ge soms enkele hoofdstukken vol hebt staan met 500 keer hetzelfde tekstje 'Fluke Rulez' ofzo :D
|
Of met blanco kladpapier...
|
All times are GMT +2. The time now is 15:58. |