![]() |
Gouden Schoen
't Zal weer een 'moeilijke bevalling' worden denk ik... Boffin wordt in St Truiden wel naar voor geschoven als de topfavoriet maar 'k denk dat hij te kort gaat schieten, Simons zal wel 't zelfde voorhebben dan Van Der Elst (een positie op het veld die niet bepaald exotisch is) dus vrees ik dat men hem weer aan Sonck zal geven.
Mijn persoonlijke favoriet is Simons (kan als Brugge supporter moeilijk iets anders zeggen eh :D) |
Ik denk persoonlijk dat Boffin de schoen zal winnen, Sonck 2de, Simons 3de, Skoko 4de en Hertje 5de
Doelpunt van het jaar: Patrick Goots Gouden Stud: Ohmar Mussa |
Glenn De Boeck. Zomaar :)
|
Quote:
Voor de rest is mijne prono tzelfde as die van beemer, hoewel ik simons ook ne serieuze kandidaad vind |
Ik vind dat Simons hem het meest verdient (alhoewel ik ferm anti-Brugge ben). Simons heeft ook internationaal iets betekend en heeft met zijn team en de nationale ploeg ook op internationaal vlak heel goeie prestaties neergezet. Ook Sonck heeft bij momenten getoond dat hij een hoger niveau aankan, maar toch in mindere mate vind ik. Boffin: fantastisch op nationaal niveau, maar wat stelt dat voor? ik vrees dat hij ernaast gaat grijpen...
|
Voor mij is het Marc Goossens.
Hij heeft een gouden rechtervoet. :D :D :D |
Quote:
|
tis dus timmy simons geworden
veel voorsprong op sonck en boffin, skoko vierde de gouden buste door eveline hoste gewonnen, vriending van bjorn de wilde (lierse, 1,2,3,4 ... boeren van l...) goots heeft het mooiste doelpunt gewonnen |
en gouden stud (knapste voetballer volgens de humo-lezers) is Dirk Huysmans van GBA
|
Och ja, mooiste doelpunt -> Patje Goots, ik heb gehoord dat em da tegen GBA nog eens gaat overdoen :p:p
|
en toch had Glenn De Boeck het verdiend.... :D
|
All times are GMT +2. The time now is 18:34. |