![]() |
Kelly en Alexandra: ijs- en ijskoud!
Quote:
Als dat geen goed nieuws is! |
mmmm meer alexandra en kelly :)
Mij gaan jullie in ieder geval meer zien in Zolder :) |
Quote:
|
De verslagen van dit team zullen naar het schijnt op het babes-forum gepost worden :p :D
|
Als airco boer heb ik maar één advies aan de dames: Mocht u het warm krijgen dan adviseer ik u niet om een airco aan te schaffen voor uw race-bolide. De bedrijf economische meest gunstigste oplossing is luchtige kleding met veel gaatjes, stilstaande lucht is een van de beste isolatievormen die wij u kunnen aanbevelen. :D
|
ondertussen wordt er keihard gewerkt aan de website, die waarschijnlijk ergens halfweg volgende maand on line zal komen.
|
Quote:
|
En ik maar denken dat we een Jägermeister-gesponsorde wagen zouden gaan zien... :frusty:
|
Sennake toch, na een whisky-Porsche nu een Jägermeister-BMW ? da's toch van het goede teveel hé kerel !
|
Quote:
http://www.minichamps.de/images/upload/430882039_n.jpg |
Quote:
(weet niet of jullie die nederlandse reclame kennen van Jagermeister.........maar dames en koud hebben heeft zo zijn lichamelijke neveneffecten ;) ) Wat betreft Jagermeister-liverey.............hou het classic zandbakje in de gaten |
Sennake, nu hebben we U door, hé kerel ! Gij wilt die meiskes eerst laten verkleumen van de kou, en ze daarna volgieten met Jägermeister...wat natuurlijk ook bepaalde neveneffecten heeft...Foei Foei Foei... :D :D :D
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 21:49. |