![]() |
Nederlandse media in rep en roer.............Neuken doe je zo!
Vanavond om 22.00 uur te zien op BNN, Nederland 2.
Een informatief en educatief programma over de bloemetjes en de bijtjes volgens de makers van het programma. Vandaag een hoop ophef op de radio over dit TV-programma, is dit het dieptepunt van de nederlands normen en waarden dan nog steeds niet bereikt. Kan het nog platter? Zal er op neerkomen dat de titel heftiger is dan het programma zelf. Maar kijkcijfers gegarandeerd. Zal vanavond stil zijn in Nederland ;) |
Ik heb juist een soort van britse serie op bnn gezien in de aard van the osbournes, als ze dat in nederland grappig vinden :rolleyes: amai da was slecht
|
Zenden die eigelijk iets deftig uit? En dan bedoel ik hun eigen programma's hé. Niet de 'geleende' programma's uit België en de rest van de wereld... :D
|
Ze hebben af en toe wel leuke eigen programma's...............maar die trekken niet zoveel kijkcijfers :D
|
BNN is echt wel goed hoor ! die maken sterke programma's uitgezonderd dit natuurlijk
|
Volgens mij is dieptepunt nu wel bereikt, tering wat een baggerzooi.
|
Toch hebben de Hollanders altijd, maar ook altijd de grappigste reclamespots ! :D
|
Welke dat dan? Die waar onze nationale ijskast Bridget dat Vara logo opblaast?
|
Quote:
|
heb dan maar eens gekeken naar dat zogenaamt 'kut'programma... En idd, trok op niets...
|
Vandaag het gesrpek van de dag op kantoor, en de kijkcijfers waren dus idd. goed. Normaal heeft BNN op dat tijdstip een marktaandeel van 4-6 % ................gisteren dus 19%.
Hoor ik daar Loekie de Leeuw grommen :D |
Asjemenouw !
|
Kijkcijfers nader bekeken, het merendeel van de kijker was ouder dan 35+ :D
de jeugd tussen 14-24 heeft er nauwelijks naar gekeken.............maar die wist dat al zeker :D Jeugd laat BNN's 'Neukshow' links liggen Gepost door Rob (R@b) - woensdag 26 februari 2003 @ 10:42 - Bron: De Gooi en Eemlander Neuken doe je zo, het voor de jeugd bedoelde informatieve BNN-programma over seks, is maandagavond vooral bekeken door mensen boven de 35 jaar. De kijkcijfers van het programma waren goed, 1,3 miljoen kijkers, maar de belangstelling vanuit de doelgroep, 13 tot 19 jaar, was heel matig. Van de 13 tot en met 19-jarigen keken er maar 67.000, een marktaandeel van 18%. Wat betekent dat 82% van de tv-kijkende jongeren maandagavond tussen 22:00 en 22:30 ergens anders naar keek. Opvallend: volgens de stichting Kijkonderzoek keken er ook 30.000 kinderen tussen de 6 en 12 jaar naar het programma. Van de Fok! frontpage bezoekers zag iets minder dan 40% het programma. Van Degenen die het zagen vond zo'n 48% het programma ronduit waardeloos. Rond de 18% vond het geweldig http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26466 |
Nope, het kan nog lager in nederland:
Tv-zender Veronica moet gaan scoren met seks Gepost door Vincent (Ali Salami) - donderdag 27 februari 2003 @ 12:54 - Bron: Planet Jeroen had ons via de newssubmit het volgende te melden: Het nieuwe Veronica probeert te scoren met veel seks. Dat blijkt uit de programmering die de zender vandaag presenteerde. Ook realityprogramma's en een talentenjacht moeten de kijkcijfers uit het slop halen. In het programma 7 Lives Xposed, een variant op Big Brother, hebben de bewoners maar één opdracht: 'Doe het zo veel mogelijk met een medebewoner of met jezelf'. Wie hier nog niet genoeg aan heeft kan kijken naar The Anna Nicole Show, waarin het leven van deze seksbom wordt gevolgd, en het dagelijkse programma Webcamgirls, waarin vrouwen uit de cybererotiek aan bod komen. Na de vele realitysoaps krijgt ook Veronica haar eigen soap rond de kunstschilder Peter Klashorst en zijn twee Afrikaanse vrouwen. Klashorst is in Afrika diverse malen opgepakt vanwege het vervaardigen van 'obscene schilderijen'. Veronica gaat elke doordeweekse dag tussen 19.00-24.00 uitzenden. http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26481 |
All times are GMT +2. The time now is 22:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.