![]() |
Dortmund - Club
Goeie start van Brugge direkt 1-0 achter omwille van ne grandioze flater van Buttina...
'k denk dat Verlinden serieus zal zitten balen |
Spanning ten top, 'k voel mij echt nie goe :) affluiten zou'k zeggen :D
|
Kansen aan beide kanten. Idiote flater in het begin :-/
|
Maar wat een reddingen in de penaltyreeks...
Brugge dus samen met Anderlecht naar de Champions League :D |
Daar gaat Matthias Sammers ploegje de boot in :)
Dit moet wel toch dé grote afwezige zijn van de komende Champion's league. Dortmund doet niet mee. Spannende wedstrijd, met enorm veel kansen voor Brugge, maar nooit de goede afwerking. En die Brugse keeper: chapeau :D |
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL betere match dan die van gistere, maar daar was niet echt veel voor nodig...
Anyway, knappe prestatie, twee belgische ploegen in de CL. Op naar spektakel!!! Boekarest, Krakau en Dortmund, het zijn niet de minstens... |
vooral die laatste uit dat rijtje :o
Knap werk van Brugge .... Alhoewel ze met een beetje ordelijker uitverdedigen al het bibbergeld in de verlengingen niet hadden nodig gehad ..... |
Brugge is geloot in een groep met AC Milan (de titelverdediger), Ajax (hehe nen derby :D) en Celta di Vigo
Anderlecht hebben, Bayern Munchen, Olympique Lyon en Celtic Glasgow geloot Op papier hebben Anderlecht een makkelijkere groep, maar als ik mij goed herinner hebben Club enkele jaren geleden een zeer goede prestatie afgeleverd tegen AC Milan, dus alles kan. |
idd, alles kan in de uefa-cup :D
|
Quote:
|
het wordt sowieso genieten van brugge - ajax en vv
bij ons in antwerpen in het café van de westvlamingen (lees: bruggelingen) zien samen met onze praeses die nota bene een hollandse belg is die hevig supporter is van ajax. Hij kan het niet laten om in het hol van de leeuw te komen zien, wordt ambiance gegarandeerd! :D trouwens bangelijke triller die de bruggelingen woensdag overleefd hebben |
All times are GMT +2. The time now is 15:39. |