De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Karting (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=43)
-   -   9de (!!!) Grand Prix Marc Goossens (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6093)

Mistery 17-09-2003 19:48

9de (!!!) Grand Prix Marc Goossens

9de Grote Prijs Marc Goossens

De 9e Grote Prijs Marc Goossens Indoorkarting zal dit jaar plaatsvinden in JPR Kart Belgium te Sint-Niklaas op zondag 30 november. We hopen op vele inschrijvingen (vorig jaar 100). De inschrijvingsprijs bedraagt 28 €, maar door tussenkomst van misteryracing.com kunnen de eerste tien die zich via descom@pandora of dries@misteryracing.com melden, een korting bekomen, die wordt toegestaan door één van de sponsors van de website. We berichten jullie binnen de korste tijd meer ! Voor die prijs kan je minstens 2 heats rijden. De snelsten mogen telkens verder tot in de finale. Dit jaar bieden wij u ook de mogelijkheid een broodje of een spaghetti te eten. Diegenen die een spagetti wensen te eten kunnen ook via deze mailadressen inschrijven.

Bovendien zijn er net zoals bij vorige edities ook dit jaar weer mooie geldprijzen te winnen.

Iedereen die ingeschreven heeft, krijgt een trainingskaart van 5 beurten. Bij de 6de beurt kan je gratis karten. Deze trainingskaart wordt u thuis bezorgd nadat uw inschrijvingsgeld betaald is. Als u dan wil gaan trainen, neemt u gewoon uw kaart mee als bewijs en zal ze per beurt worden afgestempeld bij JPR.

Dus aarzel niet, en schrijf u nu in voor deze manifestatie. Hoe vlugger u zich inschrijft, hoe meer u kan gaan trainen voor de Grote Prijs. Deze kaarten zijn nu reeds geldig ! Indien u meerdere personen wil inschrijven, raadpleeg dan descom@pandora.be of dries@misteryracing.com en alles wordt geregeld !

Er zullen ook verschillende belcarpiloten aanwezig zijn. Inschrijven kan via descom@pandora.be en via dries@misteryracing.com , indien jullie van het goedkopere tarief willen genieten. Na de tiende inschrijving via deze weg, geldt het gewone tarief. Niet aarzelen, gewoon snel doen dus!

ralff1 17-09-2003 19:59

Dat zie ik wel zitten :D

schumivill 17-09-2003 20:07

Ik ben er uiteraard ook weer bij. :)

flugel 17-09-2003 20:20

ik ook, mare... 't is nie in de limburg eh gasten ;):D

ralff1 17-09-2003 20:22

Quote:

Originally posted by flugel
ik ook, mare... 't is nie in de limburg eh gasten ;):D
Wat wil je daar meezeggen :rolleyes:

Béné 17-09-2003 20:23

Zou het ook wel zien zitten. W-Vl moet toch weer goed vertegenwoordigd zijn zeker. :)

flugel 17-09-2003 20:58

Quote:

Originally posted by ralff1
Wat wil je daar meezeggen :rolleyes:
Met al da W-vl geweld en allemaal die verschillende nicks weet ik dus nie wat Dieter zijn nick is, en die snapt wel wa'k bedoel ;)

redje 18-09-2003 00:15

Ik heb de week ervoor al een race op JPR, dus t zal zonder mij zijn, nie da k zou winnen, maar toch.

Speesman 18-09-2003 01:09

Ik ga ook moeten passen denk ik.

Piet Konijn 18-09-2003 03:47

wil ik ook wel doen, maar dat is den dag na mijne verjaardag... Dus of ik al nuchter ga zijn is wat anders... :) :D

Enigste troost is dat het de Marc zijne verjaardag is dienen dag zelf? als ik mij niet vergis...

hOmEr 18-09-2003 13:02

Dat zie ik ook wel zitten!:applaus:

leuk concept! :gas:

Ik hoop dat er ook volk meedoet da ik ken....

Ofwel moet ik maar nieuw volk leren kennen! :D

Scapa 18-09-2003 13:04

Ik twijfel nog. JPR :rolleyes:

Mistery 18-09-2003 13:05

Als jullie dat zien zitten, meldt jullie dan eventjes via descom@pandora.be om te bevestigen aub...

hOmEr 18-09-2003 13:12

Mistery, ik heb al gemaild naar dries@mysteryracing.com...

flugel 18-09-2003 17:06

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Ik twijfel nog. JPR :rolleyes:
Coninx, er zijn tegen dan nieuwe karts ginder (al vanaf begin oktober als ik mij niet vergis) + het circuit wordt verzet (als ik mij weeral nie vergis)

enne wat mss het belangrijkste is, ik ben nie zinnes alleen te blijven plakken, dus gij komt af!!

All times are GMT +2. The time now is 15:13.