De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Driver's seat & Trackdays (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Cursus theorie " fundamentele opstart info " (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6522)

Lemans 22-11-2003 19:25

Cursus theorie " fundamentele opstart info "

Na de kerstvakantie (midden januari) organiseerd Raceprojects een cursus voor iedereen die wat meer wenst te weten te komen over autosport.
Dit gaat door te Geraarsdsbergen in een splinternieuw klaslokaal ,ter beschikking gesteld door MVC -racing .
De cursus wordt gespreid over 2 avonden en volgende onderwerpen komen aan bod: - doorlichting van de autosportmogelijkheden in Vlaanderen en Wallonie - budgetspreiding in de diverse diciplines - jacht op budgetten - solo of team - materiaalkeuzes en gevolgen - zelfkennis en kaarten - praktische mogelijkheden .
Zoals jullie zien is deze cursus in eerste instantie bedoeld om het gevecht met de geldbeugel te winnen , een absolute must voor aangename en "kater"vrije race-ervaringen.
Info opvragen en inschrijven kan met een eenvoudig mailtje naar de Thraedstarter "Lemans" . ( en wees aangenaam verrast .) ;)

Driesco 22-11-2003 19:42

K'zal eens komen luisteren. Maar waarom doen we zoiets niet samen ? Of is het louter gericht naar de verhuur van jullie wagens :) Stuur me de info even door, dan kan ik wat reclame maken in de volgende TC Newsletter die de eerste week van januari uitkomt.

sledge 22-11-2003 19:47

Lijkt me wel interesant om eens bij te wonen...

Lemans 22-11-2003 20:12

He Driesco, ge weet wel beter . Ons is het te doen om zoveel mogelijk rubber op het asfalt te verslijten. Hoe doelgerichter de piloten in spe hun budgetten kunnen besteden, hoe meer en hoe langer we hun wagens op de piste zien en dat is het voornaamste ! Of het nu met hun eigen wagen is of met een gehuurde , dat maakt ons niet uit.

Driesco 22-11-2003 20:26

Ik wil zeker helpen, bel me maar eens al je tijd hebt, dan kunnen we samen wel zo een avond in elkaar steken.

0474/952386

Pascal 25-11-2003 00:16

Re: Cursus theorie " fundamentele opstart info "

Quote:

Originally posted by Lemans
Na de kerstvakantie (midden januari) organiseerd Raceprojects een cursus voor iedereen die wat meer wenst te weten te komen over autosport.
Dit gaat door te Geraarsdsbergen in een splinternieuw klaslokaal ,ter beschikking gesteld door MVC -racing .
De cursus wordt gespreid over 2 avonden en volgende onderwerpen komen aan bod: - doorlichting van de autosportmogelijkheden in Vlaanderen en Wallonie - budgetspreiding in de diverse diciplines - jacht op budgetten - solo of team - materiaalkeuzes en gevolgen - zelfkennis en kaarten - praktische mogelijkheden .
Zoals jullie zien is deze cursus in eerste instantie bedoeld om het gevecht met de geldbeugel te winnen , een absolute must voor aangename en "kater"vrije race-ervaringen.
Info opvragen en inschrijven kan met een eenvoudig mailtje naar de Thraedstarter "Lemans" . ( en wees aangenaam verrast .) ;)

Mooi initiatief.
Kan je hier al niet wat meer posten.

Bvb is het tijdens de week of in het weekend ?

Is het gratis of is moet er inschrijvingsgeld betaald worden ?

PS : kan het echt niet op één dag. Voor velen zal het maken van twee verplaatsingen een belemmering vormen, denk ik.

C U

Mark 25-11-2003 00:23

Yep een zaterdagse of zondagse Januari / Februari / Maart zou perfekt zijn..........

Door de week is het net ff iets te ver ;)

Lemans 25-11-2003 01:16

Zoals het er naar uitziet zullen er minstens twee sessies volgen.
Eentje dan lopende over twee halve dagen en eentje dan op een zaterdag. Bedankt alvast voor de reacties.

Eigenlijk wel gevaarlijk he , zo op een zaterdag ;)

Jemme 11-12-2003 20:56

Interesse hier.... Kan je me wat meer uitleg doormailen aub?

Pascal 03-01-2004 02:17

Quote:

Originally posted by Lemans
Zoals het er naar uitziet zullen er minstens twee sessies volgen.
Eentje dan lopende over twee halve dagen en eentje dan op een zaterdag. Bedankt alvast voor de reacties.

Eigenlijk wel gevaarlijk he , zo op een zaterdag ;)

Al meer info ivm de datum ???

Half januari zal er snel aankomen...

C U

Lemans 03-01-2004 11:56

De datums worden meegedeeld maandagavond op depaddock.

Lemans 06-01-2004 01:15

Stoelen en tafels worden tijdens week 3 geleverd.
Klein beetje veiligheid inbouwen .... voila, eerste cursusdag op
zaterdag 24 januari van 10 tot 13 en van 14 tot 17 uur .
Inschrijven kan via een mail.
Sportieve groeten ,Lemans.

Lemans 06-01-2004 01:17

oeps ! gelogen , het is reeds dinsdagmorgen !

Pascal 06-01-2004 01:21

Morgen eens nagaan of ik moet werken of niet. Anders zal ik er zeker zijn...

C U

FastFons 06-01-2004 01:28

Dju, ik heb nog examens dan...

FF

All times are GMT +2. The time now is 00:54.