![]() |
ERAN RACING : 5 maart Circuit Zolder
Het komt weer kort bij. Vrijdag is het zover. Daarom deze nieuwe topic.
Tot vrijdag... PS : voor wie het nog niet wist, op 07 april 2004 gaat Eran naar Spa-Francorchamps. Voor de volledige info : www.eranracing.be onder topic "News" C U |
tot vrijdag
jippieeeee kan al niet meer wachten, ook de eerste keer dat de 924T dit jaar buiten komt, hopelijk ie is nu perfect klaar :) |
eindelijk ,is het vrijdag weer zo ver,
de 944 mag weer uitgelaten worden op het circuit. ik heb er weer zin in,wij komen met veel porsches uit Nederland. tot vrijdag : groet , Cor. |
Nope ... ik ben gaan (snow)boarden van de week ...
|
Als de Marcos klaar is, zal em aanwezig zijn...!
|
ik ben er ook weer bij deze keer.....met nieuwe remmen en met de camera .. :p
|
FormulaV ... centjes op of benen gebroken?
|
Voor 5 maart hebben we redelijk veel inschrijvingen.
De cursus zit zo goed als vol via een groep uit Nederland. Wat het free driving betreft komen de inschrijvingen ook vlot binnen al hebben we nog veel plaats. Hopelijk spelen de weergoden wat mee op vrijdag... |
Quote:
|
Quote:
we zullen moeten wachten tot volgende donderdag... :gas: |
Ik zal er spijtig genoeg niet kunnen bij zijn,aangezien de motor nog niet in de golf geraakt is.
|
Ook voor de peugeot ziet het er niet goed uit. Waarschijnlijk staat de wagen nog steeds - inderdaad nog steeds - in de garage van de tuner :frusty:
Ondertussen draaien we nog altijd overuren om het filmpje op tijd klaar te krijgen... :rolleyes: |
[QUOTE]Originally posted by BODI
[B]Ook voor de peugeot ziet het er niet goed uit. Waarschijnlijk staat de wagen nog steeds - inderdaad nog steeds - in de garage van de tuner :frusty: hopelijk moet je geen staangeld betalen |
Ok, kan er nog mee lachen... al ist een beetje groen :D :fight:
Bij jou ist precies al niet veel beter? :rolleyes: Afspraak te Francorschamps dan maar :+ |
ik moet mij behelpen in een garage waar wel plaats is maar geen verwarming en de laatste tijd was het niet echt warm daar binnen.
Dus zal het inderdaad Francorchamp worden,als de temperatuur maar boven 0 blijft want echt veel zin had ik niet om in de kou te werken. |
All times are GMT +2. The time now is 10:47. |