![]() |
Colin Mcrea 4 flopper of niet ??
Nadat CM3 was uitgekomen ben ik deze direckt gaan halen omdat ik vol ongeduld zat te wachten op een nieuwe versie na de 2 maar heb ik daar ff spijt van gehad. En nu is het weer hetzelfde verhaal. Er zijn natuurlijk wel verbeteringen gebeurd maar het slaagt toch wel wreed tegen.
Positief is wel dat het beeld is er echt wel op vooruitgegaan qua effecten bv het opstapelen van stof op de vooruit ect.. Dat de schade aan de wagen is realistischer gemaakt En natuurlijk een van de redenen waarom vele dit gekocht hebbe Er is online gameplay bij. Maar ondanks deze leuke extra's vind ik nog altijd dat het zijn geld niet waard is. Omdat het gewoon niet leuk om spelen is je hebt de wagen precies gewoon niet onder controle, je wagen leeft precies een eigen leven. Het spel gaat precies niet vooruit ook niet, Je zit precies te spelen met een wagen waar een bommake in zit. Heb nu al ff gespeeld maar je bent het gewoon beu na een half-uurtje spelen en dat voor een spel waar ze hadden van gezegd dat het een topper ging zijn. Wou dit gewoon maar ff meedelen voor de mensen die dit wouden aanschaffen, als er mensen zijn die andere meningen hebben mogen ze die altijd hier droppe. En voor de mense die screenshots willen, laat ff wete dan zet ik er een paar op. |
Rij gewoon eens tegen 10 per uur, en draai van links naar rechts... de auto "schuift" over de baan ipv een realistische rijlijn te volgen... :no: Alles ziet er tamelijk goed uit, maar ze zijn er vergeten physics in te steken, de cockpit trekt in feite op weinig meer dan nikske, en ik zie zo graag naaldjes bewegen of displays flikkeren. Diegene die de backfire geprogrammeerd heeft, deed in elk geval z'n best! In de realiteit zijn er echter minder vlammekes te zien, en dan wél bij het terugschakelen ... afvoereeeeeeeeeeeennnnn :D :bye:
PS: hoe zit het in feite met Richard Burns rally? Naar het schijnt zou het om een rally SIM gaan... |
Quote:
allemaal nieuws enzo |
waar staat de demo van cm4?
|
|
Quote:
|
Heh..., Race , wat denk jij van de filmkes van Burns Rally op BH motorsport? Het geluid doet me aan een ruimteschip denken... :( Ben ik nu echt een muggezifter, of is de volgende ontgoocheling in de maak? Het is natuurlijk wel zo dat het playstation filmpjes zijn... Het positieve lijkt toch al dat de wegen géén autostrade allures hebben qua breedte en zo... iets wat bij Colin wel wat overdreven was... Afwachten maar... :confused:
|
Khoop dat burns rally toch van enig niweau gaat zijn, afgaande of de filmpjes valt het precies nogal mee , maarja blijven maar demo-filmpjes. Ook bij codemasters hebben ze hun flop ingezien denk ik want er staat weeral een nieuwe versie op hun site CM2005 wel alleen voor PS2 en Xbox maar de pc zal wel volgen. Hier kun je al een paar screenshots bekijken
Colin Mcrea 2005 |
bwa, ik denk eerder dat ze bij codemasters van Colin Mcrae Rally een jaarlijkse update gaan uitbrengen, zoals de FIFA reeks...
de screens zijn trouwens gephotoshopt... |
Weet iemand of er ondertussen al één of andere update gekomen is van CMR 4? Ik zag dat spel voor enkele euro's in de winkel liggen verleden week, dus kocht ik hem. Uiteindelijk kamp ik met hetzelfde probleem als Dragonfly. De handelbaarheid/besturing trekt op niks. Dus als iemand weet of ze daar ondertussen al iets aan gedaan hebben?
Ik ben niet meteen iemand die op de hoogte is van de laatste innovaties op gametechnisch vlak, dus vergeef me mijn onkunde. |
volgens mij hebben ze, ipv een patch, CMR 5 uitgebracht intussen...
|
Ik heb donderdag Colin McRae 4 in de Aldi gekocht.
De oudste zoon is er in ieder geval weg van. :D En zelf vind ik het ook wel leuk om ermee te rijden. Ik heb toch alle voeling met recente racespelletjes verloren, dus voor mij is dit plezant, ook al is het blijkbaar helemaal niet realistisch. |
All times are GMT +2. The time now is 07:49. |