View Single Post
Old 11-05-2004, 13:10
rappe106's Avatar
rappe106 rappe106 is offline
De Paddock Rookie

ik vond het toch belangrijk om mij hier ook eens in te schrijven, mits hier over de 'cowboys' gesproken word. En naar verluid hoort ook een 106'je tot die cowboys, en das de mijne.
mijn excuses dat ik jullie irriteer met mijn rijstijl. maar dit is eigen aan de Rallye. ik hoef niets speciaals te doen om overstuurd door een bocht te gaan. gewoon draaien aan dat stuur. laat staan remmen in de bocht. (daarom ook dat mijn auto zo hoog nodig moest ruzie maken met de grindbak van de double gauche in Francorschamps. ik geef wel toe dat er een kleine menselijke fout aan te pas is gekomen.)
ik denk wel dat de meeste toeschouwer daar kop in hebben, dat er zo 'gespeeld' wordt.
althans ik toch. ik zit dikwijls te wachten tot er een M3 voorbij komt gedrift. of een van de vierwiel aangedreven autos. maar die zilvere lancer heeft mij vorige week wel doen paniekeren. toen zag ik voor het eerst hoe hij zijn eerste linkse nam en heb het van heel dichtbij gezien. maar het is hem vergeven omdat het zo een mooie drift was.
Erik, Andy, het zijn toffe dagen, ook al kost het mij m'n auto.

met vriendelijke groeten
Yves

PS: de rooie 106 Rallye is een 1294cc autootje.
Reply With Quote