Thread: fotografie
View Single Post
Old 16-05-2004, 21:37
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Marnik
Ik kom zeker eens langs zondag.....
Niemand gezien................

Quote:
Originally posted by gekada

ik heb naar aanleiding van het lezen van deze topic een beetje het idee dat het niet gaat bij sommige om Marshall te spelen of te zijn maar om foto's te kunnen trekken op plaatsen die voor andere moeilijk of niet bereikbaar zijn.
Het idee wat jij hebt hoeft natuurlijk niet juist te zijn Kijk op Spa maak ik foto's zonder draad, een ding is zeker daar ben ik NOOIT in functie (behalve de 24 uur FIA GT) Trouwens als ik in Zolder niet in functie zou zij kan ik daar op voldoende plaatsen foto's maken zonder draad. Veel meer als een ieder denkt het is maar wat je er voor over hebt

Quote:

er is al heel wat kritiek in de pers verschenen over de baan Marshalls (terecht of niet het is wel gezegd, mn door Bernoldi én geplubiceerd)
Dan heb je waarschijnlijk niet alle publicaties gelezen, Bernoldi heeft idd die woorden uitgesproken. De werkelijke oorzaak kent Bernoldi dus niet, dat mag hij navragen bij zijn Spaanse wedstrijdleider. Op een professionele Nederlandse internetsite heeft zoiets gestaan, maar heb je ook de bijbehorende publicatie gelezen in het officiële blad van de KNAF? Daarin worden de woorden van Bernoldi ontkracht als zijnde een coureur die niet precies weet hoe de vork in de steel zit

Quote:

Als er iets gebeurd wat dan? Ja ik weet het wel, eerst netjes je camera wegleggen, want niemand, ook een Marshall niet, gooit zijn camera duur of niet op de grond om snel een actie te kunnen maken op de baan, vlaggen, hulp verlenen etc etc.
Die uitspraak laat zien dat je niet precies op de hoogte bent hoe e.e.a. nu werkt. Ik wil je dat best weleens keer uitleggen...........

Trouwens, beschik jij over een pers-accreditatie? Als ik de posities zo doorloop van de foto's die jij neemt op Circuit Zolder maakt zijn dat nu twee van die amateur hot-spots
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote