Thread: fotografie
View Single Post
Old 17-05-2004, 09:21
gekada's Avatar
gekada gekada is offline
De Paddock Rookie

Hoor eens Marshal ik schrijf dit niet omdat ik kritiek op jou of een andere Marshall heb, ik stl mijn visie eens bloot.
Je kunt door bepaalde zaken aan te dragen een heleboel duidelijk krijgen in bepaalde zaken die veel andere forumbezoekers ook bezighoudt....
Maar leg mij eens uit hoe de vork precies in de steel mbt foto's maken terwijl je baanofficial bent, want volgens mij denk je dat je met een of andere oetlul te doen hebt die nog nooit op een racetrack is geweest..hahahahaha (LOL).
Moet je een perskaart hebben om mooie foto's te kunnen maken?
Dacht het niet, en ja ik heb op amateur hotspots gestaan: A) wegens gezondheids redenen kon ik niet erg ver lopen en B) Ik ben langzaam aan het overschakelen van Crossen Speedway naar Circuit racing. Nu over alle autosport hoef je me niks te vertellen, echter op het circuit is een ander verhal. Ik ken niemand, en toch zeker de schone plekjes niet...
Ik ben aan het omturen naar circuit daar ik vindt dat na 12 jaar cross en speedway het speciaal zijn wel een beetje over aan het gaan is. Elke race dezelfde wagens bv, tegenover op bv Zolder, elke race veelal andere wagens en een heel gaaf sfeertje...
Maar misschien kun jij me wat meer spot plekken aangeven en me thuis laten geraken op de circuits??
Ook een reden is dat Zolder na mijn verhuizing naar Belgie nog maar een 35 min. rijden is, en Spa 75 minuten, dus heel dichtbij nu...