Thread: fotografie
View Single Post
Old 17-05-2004, 18:56
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by gekada
Maar leg mij eens uit hoe de vork precies in de steel mbt foto's maken terwijl je baanofficial bent,
Naar mijn weten mag dit wel, leg ik wel uit in real life

Quote:
want volgens mij denk je dat je met een of andere oetlul te doen hebt die nog nooit op een racetrack is geweest
Neen, zeer zeker niet.....kende jouw site al een beetje Trouwens krachttermen zijn not-done op De Paddock

Quote:
echter op het circuit is een ander verhal. Ik ken niemand, en toch zeker de schone plekjes niet...
Kom eens keer langs, ik weet er nog wel een paar.......

Quote:
Moet je een perskaart hebben om mooie foto's te kunnen maken?
Nee, Op De Paddock zijn genoeg foto's te vinden van amateurs die mooie foto's kunnen maken'

Quote:
Maar misschien kun jij me wat meer spot plekken aangeven en me thuis laten geraken op de circuits??
hmmmm.......advieswerk, ik riek geld Voor Spa is het motto: Stevige wandelschoenen, aan de foto's van afgelopen zondag zie ik dat je 25 meter links van je een perfecte plaats hebt gemist.

Maar, genoeg off-topic..........erug naar de vraag van Sleepy Dude, indien dit nog nodig is
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote