View Single Post
Old 19-05-2004, 12:37
Autosport.be's Avatar
Autosport.be Autosport.be is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Maarten
Groes is het nog niet verleerd met andere woorden

Remember Mazda MX-5 Trophy waaruit hij volgens mijn mening na de beelden te hebben gezien volledig terecht is uitgesloten

het kan een goede piloot zijn, maar hij heeft zichzelf in duels niet onder controle en is dus niet echt een sportief piloot, geen idee hoe je dat uit iemand uit krijgt
Misschien moet hij zich eens goed pijn doen ...

Voor wat hij zondag heeft uitgericht verdient hij minstens een schorsing voor een aantal wedstrijden, maar het probleem is dat de koersdirectie maar één feit heeft opgemerkt (dat hij mij midden van het rechte stuk gewoon het gras induwde aan +200 km/h dat heeft niemand op video natuurlijk, hoewel er wel 2 getuigen zijn).

Ik vraag mij toch ook wel af wat sommige marshals daar staan te doen. Ze staan er met hun neus bovenop, en ze hebben de mogelijkheid om een incident te noteren en te rapporteren, maar er gebeurt totaal niets. Ik was in de veronderstelling dat ze instaan voor de veiligheid op de piste, wat dus ook betekent dat ze elk gevaarlijk (moedwillig) maneuver zouden moeten melden aan de koersdirectie...
Reply With Quote