View Single Post
Old 19-05-2004, 21:22
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Autosport.be
Ik probeer zeker niet te veralgemenen. Ik heb het heel duidelijk over "sommige" marshals.
Zoals gezegd, er zitten nu eenmaal minder goede mensen tussen. Het oranje gilde heeft nu eenmaal te kampen met een teruglopend aantal vrijwilligers. De gemiddelde leeftijd gaat gestaag omhoog, dat wil dus zeggen dat bijzonder weinig jeugd de intentie heeft om op zijn vrije zaterdag of zondag voor Jan met de korte Achternaam langs de baan te staan. We hebben helaas niet de luxe om de kwalitatief mindere mensen te weren.

Quote:
ik heb van de koersdirectie zelf vernomen dat er over de 2 races geen enkel rapport is binnengekomen van de baanposten, terwijl er meer dan één interessant feit te zien was.
Dan kan ik je toch mededelen dat de situatie op Zolder in 2004 flink verbeterd is. Door het nieuwe "observer systeem" zijn er tijdens het NRF en de World Series heel wat rapporten geschreven. En ja, er werd meteen actie ondernomen, we kregen zelfs terug koppeling over de straf die werd opgelegd naar aanleiding van het rapport. Lijkt er dus op dat voor Spa weer andere wetten gelden............wat is het verschil qua veiligheid voor een Clio race op Spa of Zolder. Ik zie het niet, Spa is en blijft een cowboy enclave Daar zul je me dus niet aan het werk zien, principieel niet (behalve de 24 uur )

Quote:

Stel je gewoon even voor: je raast aan meer dan 210 km/h over Kemmel, zij aan zij, en je "collega" duwt je moedwillig en kordaat de graskant in. Ik kon mij op dat ogenblik zelfs niet inbeelden dat een mens met meer dan één hersencel tot zoiets in staat is.
Deja vu, ik ken nog een Belg die tot zoiets in staat is..........sterker nog, heb het zelfs gezien. PY Corthals (in de volksmond geheten: Kokhals). Tijdens de Masters in 2003 op het rechte stuk van Zandvoort reed Jeroen Reijntjes voor PYC.........de bandiet tikte Reijntjes vanachteren aan op de rechterzijde met zijn linker voorbumper. In mijn ogen gewoon een poging tot doodslag! De sanctie was te verwaarlozen.

Quote:
Interessant om te vermelden is ook dat er tijdens de briefing van de koersdirecteur (Jo Deferme) met geen woord gerept is over onsportief rijgedrag. Enkel het gewone geleuter over vlaggen, plaats van chronometrage, safety-car, enz...

Ze zijn goed bezig daar bij Renault...
Mijn profetische woorden schijnen dus weer waarheid te worden.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote