Quote:
Originally posted by airco
als ik evenveel kan verdienen als een schumacher wil ik daarvoor best eens in mijn broek zijken
|
Voor dat geld wil hem zelfs nog vol schijten
Terug naar het onderwerp. Het "sanitaire" probleempje is ooit eens het onderwerp geweest in het onderdeel Pitspost van RTL 5 tijdens de F1 uitzendingen. Daarin kunnen kijkers vragen stellen aan een van de coureurs of andere big-shot uit de F1.
Op de vraag: Wat doe je als echt moet? Kwam het antwoord (meen me te herinneren dat het Verstappen was): Gewoon laten lopen. Uiteraard alles in een jolige sfeer, daarin werd verteld dat Schumacher daar regelmatig last van had..........zo'n feitje wat me altijd is bijgebleven

Je hebt er voor de rest niets aan om het te weten
F1? Maximaal 120 minuten......wat dacht je van de superlange stints in Le Mans of die 600 mijls races in Nascar. Of die gasten die in hun eentje deelnemen aan de BF Goodrich Langstrecken Pokal op de Nürburgring.........een uurtje of vier knijpen
Trouwens bij crashes komt het wel vaker voor dat door de schrik en angst vanalles gaat lopen

Ik ken een charmante Belgische dame die ooit het legendariche woord: Pipi riep nadat ze was uitgestapt, mijn collega snapte dat niet helemaal en stapte vrolijk in