Volgende verkiezingen komen we zelf met een partij : BLANCO
Onze 5 programmapunten zijn:
1) Wie consumeert of ergens gebruik van maakt betaald
2) Circuit Zolder alle dagen open van 07.00 tot 21.00 zonder geluidsbeperkingen
3) Zo snel rijden als je wil op de snelweg, 50 als je van de snelweg gaat. Boetes gaan naar zij die zich wel aan de regels houden.
4) Iedereen mag hier komen wonen, IEDEREEN, men legt een examen af of je Nederlands of Frans kan en je mag rustig blijven, zoniet, one way ticket vanwaar je komt.
5) Over stempelgeld, kindergeld, ziekenkas, enz... zijn we er nog niet uit. Als punt 1 genoeg oplevert mag van mij gerust alles opslaan, zoniet alles afschaffen.

Kort samengevat, een oproep aan alle politiekers. Stop met deze poppenkast. Ik heb geen voorkeur voor geen enkele partij. Ik was dit weekend met verlof, en ik denk eraan om ook de volgende verkiezingen ervoor te zorgen dat ik weg ben. Geen kleur willen bekennen? Neen, zeg je rood dan ben je een zakkenvuller als al de rest, zeg je groen dan zou ik tegen mijn eigen hobby spreken, kies je VB dan ben je een racist, daarmee onze eigen partij BLANCO.
Als het aan mij lag, bye bye en de kost. Zuid Afrika, i'm waiting for the right moment

Daar weten ze tenminste wat leven is. Dit moest er even uit mannen, ben da gezeik van al die politiekers beu. Allemaal beloven ja!