View Single Post
Old 19-07-2004, 12:43
rappe106's Avatar
rappe106 rappe106 is offline
De Paddock Rookie

ik was ook nog eens van plan om 2 uurtjes te rijden, maar het is toch bij 1 uurtje gebleven. ik had mijn regenbandjes wel mee, maar was de krik vergeten samen met mijn goesting. hopelijk mag augustus ons wat beter weer bieden.
heb ook last gehad van 2 dwarsgangers. de eerste, die me het meeste bang heeft gemaakt, was de witte formule (ford?) die na de blinde bocht stond na de eerste linkse. remmen in de bocht mag dus totaal niet met de 106, anders hing ik erop. ook de gele vlag was pas zichtbaar op het moment dat ik het meeste grip van mijn banden nodig had. (2 ronden na mekaar heb ik mij laten vangen ) de 2de keer stond er nog een jeep bij en liepen er mannekes rond de formule.

de 2de die voor mij rondging was een grappige gele oldtimer formule sigaar, met grote wielen. ik had in de achteruitkijk spiegel nog net kunnen zien hoe makkelijk hij het had met keren in het grind. net een jeep. hij ging wel hard met die smalle bandjes.

BODI? ik ben wel eens benieuwd wat voor tijden jij draait?
ik ben je niet tegengekomen op het circuit maar heb je wel een aantal keer zien voorbij komen in de pitstraat. mijn tijd is 2 . 07
is jou 306 die met 172 pk en 6 versnellingen?

groeten
Yves

Last edited by rappe106; 19-07-2004 at 12:46.
Reply With Quote