View Single Post
Old 02-08-2004, 09:01
joep #88's Avatar
joep #88 joep #88 is offline
De Paddock Rookie

zo'n flirt met een jordan ook....Als er 2 auto's zijn waar je als coureur met F1 potentie/pretenties nooit mee moet testen of racen (betaald of onbetaald), dan is het een jordan of een minardi. En wat doet Albers; die gaat testen in een Jordan met een FORD motor. 2 jaar geleden reed ie met een Jahreswagen en plotseling kreeg ie de unieke kans van Haug om met het nieuwste van het nieuwste te rijden. Lekker solidairr gedacht als je dan in een Jordan te stapt. Nu heeft ie naam en faam en dan gaat ie flirten met een concurrent. Hoe krijg je de poppen aan het dansen bij die punktliche Deutschers? En dan nog even Jos Verstappen. Uitstekende coureur met grote verdiensten van de Nederandse autosport, maar die heeft op z'n visitekaartje waarschijjnlijk "autocoureur" staan, maar rijdt nergens mee. Waarom voelt zo'n coureur zich te groot voor andere klassen? Ik snap dat dus echt niet. Je bent coureur of niet, maar om dan te zeggen ik rij F1 of niet en anders ga ik lekker met m'n kartjes spelen, dan duidt toch een bepaalde arrogantie. Laatst ook in Bergen op Zoom. We staan daar op een beurs, komt er een man van de Verstappen Fanclub naar mij toe met de vraag wanneer Jos Verstappen komt. Ik vraag het even na, blijkt ie gewoon niet te komen. Man teleurgesteld, zoontje nog meer, maar weet je wat ie zei?! "ach, ik had het wel verwacht".......
Reply With Quote