View Single Post
Old 02-08-2004, 16:58
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by joep #88
[B]zo'n flirt met een jordan ook....Als er 2 auto's zijn waar je als coureur met F1 potentie/pretenties nooit mee moet testen of racen (betaald of onbetaald), dan is het een jordan of een minardi. En wat doet Albers; die gaat testen in een Jordan met een FORD motor. 2 jaar geleden reed ie met een Jahreswagen en plotseling kreeg ie de unieke kans van Haug om met het nieuwste van het nieuwste te rijden. Lekker solidairr gedacht als je dan in een Jordan te stapt. Nu heeft ie naam en faam en dan gaat ie flirten met een concurrent.Hoe krijg je de poppen aan het dansen bij die punktliche Deutschers?
Paffet doet hetzelfde met Sauber-Ferrari en in mindere mate met Williams-BMW en BAR-Honda.
Overigens is Eddie Jordan in verre onderhandeling met de Al Maktoum familie (=€€€) om 85% van zijn aandelen te verkopen.

Quote:
Originally posted by joep #88
En dan nog even Jos Verstappen. Uitstekende coureur met grote verdiensten van de Nederandse autosport, maar die heeft op z'n visitekaartje waarschijjnlijk "autocoureur" staan, maar rijdt nergens mee. Waarom voelt zo'n coureur zich te groot voor andere klassen? Ik snap dat dus echt niet. Je bent coureur of niet, maar om dan te zeggen ik rij F1 of niet en anders ga ik lekker met m'n kartjes spelen, dan duidt toch een bepaalde arrogantie.
Verstappen richt(te) zich dit jaar nog op een terugkeer in F1. Hij heeft in interviews gezegd dat hij niet afwijzend staat tegen CART/IRL of DTM.

Quote:
Originally posted by Autofan
Albers is altijd al een slecht verliezer geweest.
Voorbeeld?
Reply With Quote