Quote:
Originally posted by Pascal
ik werd op de hielen gevolgd door kart n° 12 (Een van de CR teams). Niet alleen werd ik gevolgd maar meerdere malen werd ik duidelijk opzettelijk aangetikt en dit op plaatsen waar je absoluut niet kan inhalen. Na een derde maal heb ik me eens deftig kwaad gemaakt, zowel op de betreffende piloot als op de baanposten. Terecht (naar mijn mening uiteraard) volgde er een waarschuwing.
Door al deze feiten was ik echter de aansluiting met mijn naaste voorgangers kwijt en was het een eenzame race. Ondanks dat slaagde ik erin om mijn rondetijden naar beneden te halen.
Ik ben helemaal geen meester in het karten maar zou toch een lesje willen geven aan de piloot waarover het hier gaat : als je sneller bent dan je voorganger moet je hem voorbijsteken en niet eruitduwen. Dat hoort nu eenmaal bij karting. Ook na de wedstrijd mag je een praatje komen doen en indien nodig je excuses aanbieden (indien je dat nodig acht) ipv van angstvallig in mijn richting te kijken. Voor mij was de opwinding toen al lang voorbij...
|
Oei, dit lees ik niet graag.

Het team in kwestie is Calamitas Racing 2 en de piloot is een eigenlijk een gastpiloot (die sinds Bilzen rest van seizoen voor CR2 zal rijden). Ik ben vrij zeker dat hij het niet echt expres zal gedaan hebben, maar dan nog mag hij het uiteraard niet doen. Normaal leer je na enkele rondes wel waar de piloot voor je juist remt en pas je je eraan aan. Ik denk dus dat het nu dus door een gebrek aan ervaring kwam dat er enkele tikken weden uitgedeeld. Hopelijk 'gedraagt' hij zich de volgende 2 races ...