Quote:
Originally posted by redje
Op bepaalde circuits kan je niet makkelijk inhalen en ik heb ook Speesman enkele malen geraakt, zonder dat dit mijn bedoeling was. Ik was gewoon sneller in die bocht en kon niet hard genoeg remmen. Dus het is niet noodzakelijk kwade wil vanwege de piloot.
BTW, uw voorligger, dat was ik.
|
Ik wil helemaal geen hetze ontketenen en heb gereageerd op de reply van Speesman in PM. Ik vond dit beter. Nu je echter andere argumenten aanhaalt wil ik je van antwoord dienen. Ik rijd al lang genoeg in karts om te kunnen begrijpen wat jij zegt en bovendien heb ik dat zelf al wel eens meegemaakt.
In dit geval was het echter niet later remmen of slechte remmen. Neen hij was sneller maar geraakte er op "normale" manier niet voorbij.
Bovendien kwam hij na de wedstrijd niet effe een praatje doen, of kwam hij niet af om zijn uitleg over "slechte remmen" te doen. Dat vind ik eigenlijk nog het ergst in deze karting die we toch allemaal voor de fun doen...
Als ik, en ik ben er zeker van dat anderen mijn mening delen, een fout maak waardoor een andere gehinderd of benadeeld is, zal ik reeds in de wedstrijd of zeker nadien mijn excuses aanbieden.
C U