Quote:
Originally posted by Eric Dupain
Tja,
Nu weet ik waarom ik hier zo weinig kom, ... als er zo geluld wordt zoals sommigen hier doen ...
En dan nog lullen over zaken waar ze niets van af weten ... tja, arm Vlaanderen denk ik dan, ...
Voor de rest maak ik daar geen woorden aan vuil. De beste stuurlui, zoals er hier sommigen zijn, staan toch aan wal...
|
Toch niet, de beste stuurlui zitten bij de RTBF. Daar waren ze sinds DONDERDAG al bezig met coverage rond de GP van België, zaterdag en zondag live gesprekken met prominenten uit de F1.
Bij ELKE GP ruim een halfuur van te voren achtergrondinfo, enz...
Ik heb de VRT altijd het voordeel van de twijfel gegeven, maar sinds ze het nodig vonden om de GP van de VS tien ronden voor het einde te onderbreken om een kwartier te lullen over een voetbalmatch die pas zou beginnen NADAT de gp was afgelopen (zoals ze bij de RTBF dus wel hadden begrepen - GP afgelopen en meteen overgeschakeld naar de aftrap - iedereen tevree) hebben ze bij mij echt afgedaan. Waarom geven ze in godsnaam zoveel geld uit aan die uitzendrechten om de F1 dan zo stiefmoederlijk te behandelen ?