View Single Post
Old 10-09-2004, 19:39
Pat's Avatar
Pat Pat is offline
De Paddock Regular

Quote:
Tja,
Sorry Eric, maar ik denk dat de meesten onder ons toch reeds jaren genoeg de F1 races volgen om te weten waar we over spreken. Als je dan continu de uitspraak hoort dat er naar RTBF of ITV wordt gekeken, kan je toch moeilijk spreken van stuurlui die aan wal staan.
Dat VRT een race onderbrak voor enkele voorbeschouwingen bij een voetbalwedstrijd is geen feit van zaken waar we niets van weten maar van met z'n allen gehoord en gezien.
Als je mijn eigen commentaren bedoelt kan ik je enkel zeggen dat ik me reeds jaren erger aan de "manches en tranches" die op de VRT in het rond vliegen.
Mijn mening over "eigen drama", blijft mijn mening: een drama !
Het geven van uitslagen voor de samenvatting: een ramp !
En Sporza ... ondanks vele pogingen heb ik er geen minuut van kunnen genieten, in de tijd dat het op het testkanaal zat.
Het schijnt mij meer dat VRT nog steeds niet kan leven met commentaar en dan maar wild in het rond begint te slaan naar alles wat beweegt. Ik kan alleen nog zeggen, kom uit je ivoren toren, luister en leer wat een hele hoop autosportliefhebbers te zeggen hebben. In de hoop dat VRT dan eens een goede stuurman op zijn zwalpend schip krijgt !