View Single Post
Old 10-09-2004, 22:02
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Laat ik voorop stellen dat ik niet kan oordelen over de kwaliteit m.b.t. de Forumule 1 uitzendingen die de VRT en RTBF leveren en in een verleden Pitstop. Simpelweg omdat ik niet elke zender kan ontvangen. Je zult van mij dan ook geen oordeel krijgen over jullie uitzendingen.

Wat ik wel mag opmerken is de houding van de professionele media jegens de autosportliefhebbers. Als publiek figuur kun je nu eenmaal rekenen op kritiek, of die kritiek nu wel of niet terecht is doet niet eens ter zake. Het is inherent aan de functie, voor iedereen iets goed kunnen doen is onmogelijk. Er zullen altijd zeurders en klagers achteruit de zaal commentaar leveren op de man die op de bühne staat

Mocht die kritiek in jouw ogen onterecht zijn en helemaal nergens op slaan, daag die mensen dan uit. Onder het motto: laat dan maar eens zien wat jij dan wel kunt en ik zogenaamd niet. Zo had ik enige tijd geleden stevige kritiek op een circuitspeaker van Zandvoort. Gevolg? Een uitnodiging van de desbetreffende speaker om eens langs te komen in Zandvoort Ik laat me niet kennen en ga dus binnenkort richting Zandvoort............ Het wederzijds begrip kan alleen maar toenemen.

Op De Paddock wordt vaak stevige kritiek gegeven jegens bepaalde zaken en personen. Het kan weleens zijn dat sommige mensen hier op De Paddock over meer levens-ervaring en wellicht wijsheid beschikken dan op ander Fora en pagina's. Let wel, ik zeg: het kan........ik pretendeer niet dat het zo is.

Dan wat anders over de mogelijke fans voor Olav Mol. Een tip.........bekijk eens een videoband van een GP uit bijvoorbeeld 1996 en eentje van nu. Waarschijnlijk kijk je de meest actuele band niet af
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.