Best genietbaar deze Chinese GP, althans de eerste helft en de slotfase. Het circuit van Shanghai blijkt ook wel over enige inhaalmogelijkheden te beschikken. Op bepaalde plaatsen is het wel erg bobbelig, vandaar dat Barichello er zich zo "thuis" voelde
Rubens was trouwens de verdiende winnaar, hoewel ik net zo graag Button of Raikkönen op het hoogste schavotje had gezien.
Kimi heeft het hoogstwaarschijnlijk te danken aan een ietwat foute strategie. Door hem vroeger dan nodig binnen te halen voor de tweede pitstop hebben ze weliswaar een konfrontatie op de baan vermeden tussen de twee kandidaat winnaars, maar volgens mij had Raikkönen beter nog enkele rondjes kunnen doorgaan. Maar kom, het was nu eenmaal anders.
Wat Michael bezielde is mij een raadsel, dat akkefietje met Klien leek mij helemaal niet zo "clean", als gevolg mocht de Jaguar opnieuw in zijn kooi terwijl het steigerende paardje van de wereldkampioen lekker verder pirouettes op de baan mocht maken. Had hij dan echt verwacht dat iedereen automatisch voor hem opzij gaat, zelfs als hij slechts in de achtervolging rijdt
Het kommentaar op Sporza kan als deskundig worden omschreven, al vond ik de impressionante uitdrukkingen van Van Hooydonck eerder "irritant"

Hij mag zijn zwaar Antwerps aksent wel eens wat oppoetsen, anders mag hij verbannen worden naar de "raddio"
Het introfilmpje toonde ook aan dat een kombinatie van Vlaanderen Vakantieland met een GP F1 perfekt mogelijk is.
jan