View Single Post
Old 24-10-2004, 02:30
Pascal Pascal is offline
A4993

Weer een pittige wedstrijd achter de rug. De Paddock Racing Team kwalificeerde zich als 6° en The Old Men als 4°. Als we deze posities wisten te behouden, waren we zeker van de 3° plaats in het kampioenschap. We mochten zelfs nog een plaats verliezen maar dat waren we niet vanplan. Ikzelf nam de start. Buiten het normale duw- en trekwerk in de start (al moet ik zeggen dat dit beperkt bleef) waren er geen incidenten. Zowel The Oldmen als wijzelf bleven dus op onze posities.
Na een tiental minuten zag ik VDH-racing stilstaan op de ideale lijn, blijkbaar na een sortie. Ik moest naast hem gaan rijden om hem niet aan te rijden. Omdat ik buiten de ideale lijn reed kon ik Geert niet voorbij en bovendien konden twee teams mij voorbijgaan en waren we onze algemene podiumplaats kwijt. Verbeten ging ik verder en omdat ik een positie kon winnen en The Oldmen een postie verloren moest (voor hen) alles weer opnieuw beginnen. Opniew lagen we respectievelijk op plaats 4 en 6.
We maakten blijkbaar een snellere pitstop dan P & P racing waardoor we opnieuw een positie wonnen en Werner op plaats 5 de piste opkwam. The Oldmen lagen op dat moment ongeveer een halve ronde voor. Beide piloten draaiden ongeveer dezelfde rondetijden waardoor Werner op de 5° plaats de finish overschreed en we onze 3° plaats in het kampioenschap veilig stelden.
Vervolgens op naar den toog om wat Duvels tot ons te nemen en reeds te "vergaderen" en plannen te smeden voor het kampioenschap van 2005 waar we zeker weer van de partij zullen zijn.

Tot dan (of iets vroeger)...

C U
Reply With Quote