De reden waarom we de thread aangepast hebben, is omdat het copieëren van deze templates eigenlijk niet kan.
Een templated decal maken kost tijd en moeite en daarom kosten ze ook meer geld (20$ ipv 8$). Nu kunnen we begrijpen dat niet iedereen even kapitaalkrachtig is, of evenveel zin heeft (mezelf incluis), om die templated versies te kopen, maar dat wil dan nog niet zeggen, dat zij die dat wel doen, hier copyright beschermd materiaal moeten komen posten opdat de anderen daar dan kunnen van profiteren.
En natuurlijk gebeuren die dingen wel: "Mijne maat zal ze wel kopieëren voor mij" en daar liggen we zelfs niet wakker van. Alleen wat we zeggen is: het delen van deze copies kan niet op ons forum. Het ligt immers in het verlengde van "ik kan mij geen CD's permitteren, maar als iemand mij de originele liedjes hier kan posten, koop ik mij wel blanco's en heb ik een leuk kerstgeschenk".
Dat gezegd zijnde en terugkomend op je Corolla. Ik heb overigens ook een Corolla op de plank liggen en beschik, net als jij, ook niet over de templated decals omdat ik ze te duur vind. Ik maak de templates echter gewoon zelf. Is net zo leuk en ik heb teminste de voldoening van het eigen werk. De jpegs van SMS zijn idd low-res, en dat heeft natuurlijk een reden. Toch denk ik dat ze bruikbaar kunnen zijn.
In de bouw van de Huyndai heb ik even laten zien, hoe je eigen templates kan maken.
Hyundai Seats