Hallo, als trouwe MAK-piloot wilde ik tussen de examens door ook eens wat reactie geven op wat er de voorbije 3 pagina's is gezegd geweest hehe. Zoals gezegd vind ik het systeem van het voorbije jaar dik in orde. Wat spanning in het kampioenschap betreft hadden we zeker niet te klagen, immers het ene circuit ligt het ene team beter dan het andere en is er dus actie genoeg op de baan. Zoals Machelen nu op het begin van het seizoen Omdat de gewichten in onze klasse geen rol spelen en alle karts hetzelfde zijn vind ik het vrij 'onredelijk' straffen op te leggen voor zij die eens op de 1e plek staan, zoals de uit de cyclus van het leven blijkt; er zijn altijd straffere mensen als uzelf

En daarom is het wat spijtig voor hen die eens , na lang trainen en zwoegen voor die uiteindelijke 1e plek te bemachtigen, ineens voor hun inspanning zouden 'bestraft' worden!
Daarmee vind ik het onlogisch op deze manier het kampioenschap spannender te maken!
Verandering is ok,maar te drastisch mag het niet zijn, wel vind ik het goed dat er 10 ipv 8 circuits zouden zijn, en prijsgericht zou dit wel vragen kunnen met zich teweegbrengen, maar... je houdt van karting of niet :d
Opt moment komt me voor de rest niks binnen, alleen dat ik graag zou weten hoe de kalender er van het seizoen 2005 zal uitzien, greetz kartingfanaten