Quote:
Originally posted by redje
Ik denk dat Mike en ik geen consistenter team konden zijn. We hebben allebei dezelfde snelste tijd in de race gereden.
Ik moet zeggen dat het net als vorig jaar héél goed georganiseerd was. Wel had ik nadien de indruk dat de karts nog niet helemaal openstonden. Om 21u30 heb ik nog een heat gereden en toen haalde ik met kart 2 zonder problemen een 44'15 en er was minder grip dan in de race.
|
Volledig mee akkoord
Maar vond van in begin tijdens de race & chrono's al wel duidelijk dat we met deze kart geen
(wat naar-mijn-goesting) een goede chrono is, konden neerzetten,
ook daarom verwonderd het me niet dat je in die heat (om 21u30) 44'15 haalde,
Het is mss een rare manier van vergelijken he, maar als de kart open staan en ze knallen niet (als je bij hoog toerental gas lost) dan mag je er bijna zeker van zijn dat je zeker niet de snelste bent ze
Ik ben tijdens mijn chrono's binnen gekomen om het even te laten nazien, maar hij stond wel helemaal open (wat natuurlijk niet belet dat, de ene altijd wat beter gaat dan de ander). Dus niets aan te doen, maar ik vindt het zelf een heel goed resultaat volgens onze mogelijkheden zenne
Vond het voor de rest ook een redelijk faire race, en de meesten hebben heel spontaan en goed doorgelaten!
Enkel bij de chrono's was het wat te druk om meermaals een goede chrono te proberen rijden
btw: heel goede organisatie Dave