Thread: DTM in ...
View Single Post
Old 01-04-2005, 19:45
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Ik ben dus deze namiddag ook geweest. Eerste keer dat ik DTM-wagens zag rijden, maar ik moet zeggen (en had dat ook wel verwacht), ik ben ervoor verkocht
Die wagens gaan echt zalig door de bochten, en halen ook een serieuze snelheid op het rechte stuk

We zijn eerste even in de paddock gaan zien, we wilden even de pitlane in, maar werden al meteen truggestuurd door iemand van Audi Mika Hakkinen wordt toch wel de populairste DTM-rijder dit jaar denk, toen hij even in de vrachtwagen was, stonder er een 15-tal mensen te wachten om een glimp van hem op te vangen en handtekening te krijgen.
Ik had ook wel graag eentje gehad, maar zijn toch maar doorgewandeld, dan zijn we op ons gemakste 't circuit eens rondgestapt.

Omstreeks half vijf was er even een rode vlag situatie, maar ik zou niet echt weten waarom, aan Rivage kwam er toen wel even een wagen gestopt met Marchals, om een vangrail terug wat vaster te kloppen, daar was echt geen wagen tegen gevlogen ofzo hoor, dus dat zal de reden van code rood wel niet geweest zijn zeker

Maar ik vindt die DTM-autokes echt wel goed rijden Onvoorstelbaar hoelaat ze wel kunnen remmen aan Les Combes en de Busstop. Op't einde ook even aan de Raidillon gestaan, er waren er toch wel enkele die er (bijna) volgas doorgingen, vooral Green ging daar echt wel lekker. En de meesten raken daar ook wel ff grond. Verder vond ik het ook wel jammer dat Audi zijn nieuwe A4 niet meer liet rondrijden vandaag.

Echt jammer dat niemand van ons een camera ter beschikking had vandaag, was anders een ideale gelegenheid om foto's te maken. Mij zien ze zeker terug 14 & 15 mei!