View Single Post
Old 03-04-2005, 10:54
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Ik heb gewoon de ziel uit mijn lijf gereden gisteren.

Karel was tijdens de oefensessies op voorhand zo goed als even snel als mij, dus beslisten we hem te laten starten, maar tijdens de kwalif. kon hij mijn miserabele 45.85 niet kloppen en stonden we maar 10de op de grid. En als Giovanni er niet was geweest, hadden de marshalls ons op een 12de plek gezet.
Aangezien het bij Karel lang duurde eer hij 'top'tijden draaide, besliste ik zo vroeg als mogelijk te wisselen. En door de posities goed in het oog te houden, kwam ik op de baan met voor mij niemand en dat heb ik zo héél veel ronden volgehouden. Toen P&P wisselde, kwamen die een 7tal seconden voor mij de baan op en ik heb echt alles moeten geven om max. enkele tienden per ronden te naderen. Samen zijn we dan nog MS-racing, Sleepend Wieleken, BRI, VDH gepasseerd. Daar verloor ik wat tijd mee, en kon ik opnieuw proberen aansluiting te vinden. Dat verliep al makkelijker omdat Bart opgehouden werd door the Old Men. Had ik nu enkele ronden eerder vlak achter Bart gezeten, dan nog had ik hem en the Old Men niet kunnen inhalen. Enkel een betere startpositie had ons kunnen helpen om nog een podium te pakken.
We hebben hier weer een wijze les uit getrokken voor de volgende races.
Reply With Quote