Quote:
Originally Posted by redje
Samen zijn we dan nog MS-racing, ... gepasseerd
|
Ja is nie zo moeilijk he

, had ik er nog ingezeten, was het nie waar geweest ze. Ik gok toch dat ik men 2e plaats had behouden, of toch zeker 3e geworden was
Maar buiten wat te voorzichtigheid & nog voor verbetering vatbare race- & verdedigingslijnen vond ik dat Raceboy wel cva heeft gereden.
Mss moeten we ons voor zijn stint wat meer focussen op verdediging, maar op het ene circuit is dat natuurlijk al wat moeilijker dan op het andere
& zolang we ons maar amuseren hé
Race: Op de startgrid stond ik (MS-Racing) 3e en heb heel wat gedueleerd met nr. 09 (was VDH als ik me nie vergis). Toen ik ergens toch een gaatje had gevonden, waarnaar ik op zoek was, ben ik er maar net voorbijgeraakt. Maar het duel ging héél mijn stint verder. Hij is niet meer voorbij me geraakt, maar we reden alleszins héél close

Zeer tof!
Btw: Ik vond dat er redelijk fair & sportief gereden werd, maar door wat onervarenheid wrs merkten sommige tragere deelnemers wat laat op dat ze (na al dat blauw gevlag & lampjes) wel iemand moesten doorlaten he

Fantastisch hoe hard sommige moeite doen om te verdedigen, terwijl ze niet voorbij gestoken worden, maar gedubbeld worden

.